Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13943
  • 13944
  • 13945
  • 13946
  • 13947
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 5th, '21, 17:18    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110066
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Twas puffen maar wel blij dat ik ben geweest, nu thuis lekker afkoelen :P

ieder heeft zen eigen mentaliteit tov werk maar ik heb het concept 'ik ga wel gewoon op de ziekekas ofz want wil niet werken' nooit gesnapt. Nee niet iedereen gaat zijn/haar droomjob vinden in deze wereld maar je kan heus wel iets vinden waar je s'ochtends naar op weg kan zijn zonder te willen zuchten ofz

ooh ziet er wel cool uit, wens hem veel success :)

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 5th, '21, 18:07    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15600
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Heb je zo'n heet pakje voor je werk dan? En geen airco in de winkel? o: Hier is 't nog lekker, heb zojuist de opdracht gegeven de bbq nog ff aan te steken, dus zo nog ff buiten zitten. :) Of was er 'n event ofzo?

Fiets van de kleinste weer geupgrade, ofwel, hem 'n iets grotere fiets onder de kont geschoven (doet ie alleen als we 'n ijs gaan eten, naja...) en nu kunnen we weer iets sneller op de fiets.

Tja, tot je in Hongarije komt, lol. Ik ken hier weinig mensen die met plezier naar hun werk gaan, helaas. >.>

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 6th, '21, 13:59    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110066
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
ja weekend was het event waar ik naar toe ben geweest, niet werk :P
gelukkig op het werk wel airco maar zelfs als we dat niet hadden zijn er genoeg koelingen om de winkel op een lekkere temperatuur te houden haha

jaja als ze maar de juiste motivatie hebben dan lukt alles ineens wel, hopen dat ie het zelf leuker gaat vinden om sneller te kunnen gaan en er dan zelf voor kiest, komt er wel van. Hoeveel ijsjes daar tussen gaan zitten is natuurlijk ook afhankelijk van het weer eh ;)

Nou heb genoeg gezien van anderen om te zeggen dat het hier ook niet allemaal zonneschijn is, ken er veel die niks anders doen dan klagen en zagen maar soms denk ik ook dat het gewoon het aard van het beestje is. Als je nou nergens iets positiefs in kan zien... kies je een beetje zelf meen ik ook. Ofwel doe je een job om een job te hebben voor de centjes en focus je je op een leuk leven te hebben naast de job dan. Ofwel (en das natuurlijk ook wel wat geluk hebben natuurlijk) vind je een job die je goed ligt en waar je best tevreden mee bent en dan vallen de werkdagen goed mee en kan je wel wat hobbies etc hebben maar is het allemaal wat meer in balans. En dan heb je ook de passie-workaholics bij wie hun job hun leven is maar als hun dat zo lekker vinden of echt willen dan imo prima allemaal. Ik reken mezelf bij de gebalanceerden ~ helaas zijn er veel die precies buiten de boot vallen of eerder springen door niet alleen een job te hebben waar ze alleen maar over zuchten en klagen maar dan vraag je achter hobbies en is 'uitgaan' maw drinken het enige waar ze de rest van hun tijd insteken. Of dan natuurlijk hun gezin waar ze ook alleen maar over zuchten.

Jaja arme kerels krijg ik vaak aan de kassa :')

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 7th, '21, 14:03    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15600
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
LOL, en staan die arme kerels allemaal bij jou te zagen over hun leven? xD

Maar 't zal wel niet helemaal cultuurgebonden zijn, maar ik kom het hier zo vaaak tegen. 't Is bijna standaard als iemand terug komt van vakantie (leuk! toch?) om te beginnen over de lange weg, dat 't heet was, de prijzen weer gestegen waren... Dan heb ik zoiets van... Eeh, vakantie is toch niet verplicht? Maar alsof 't in de cultuur ingebakken zit als een soort van verontschuldiging? Niet dat de ander denkt dat ie iets gemist heeft ofzo? Ik heb geen idee, maar vind het wel echt f*king weird.

Ik heb 'n vent zonder hobbies. Zn werk is z'n hobby, in 't weekend gaat ie 't liefste in z'n uppie iets knutselen of wat hobbyen, maar 't gaat al beter. Hij was echt 'n super workaholic, maar nu vind ie andere dingen ook wel leuk. :) :) En kan ie ook wel weer genieten van een dagje kneuteren thuis, maar dat heeft heel lang geduurd.

Ik heb lang eigenlijk wel 'n collega gemist, maar die heb ik nu. Sinds vorig jaar. Dat vind ik wel fijn. En jaa, ik vind dat 't er af en toe bij hoort om wat te ouwehoeren over vanalles en nogwa.

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 13th, '21, 23:31    


Fire

Joined: May 31st, '09, 14:54
Posts: 5457
Hugs: 94581
Mood: Radi radi! Happy Holi!
Location: Wherever the wind takes me...
Hey doki!

I know it's probably a long shot, but you wouldn't happen to have a spare Halloween '20 Eyes, Mouth, Wings, and Ghost in Ginger, would you?

(0) (0)
╰☆╮
Market |||Selling Forum |||Help me plan my trip to Japan!
Image
x 21x Groundselx
╰☆╮


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 14th, '21, 20:53    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110066
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Don't have the mouth in ginger I'm afraid, but I sent the other stuff :)

business has been really tough here lately so I'm sorry to say I have to set the price accordingly. I ask of thee not one but two virtual hugs ;o

@Jolien: je wilt niet weten, ik zie er blijkbaar erg lief uit ofz, of gewoon als iemand die goed luistert haha want ja het lijkt wel alsof ik deel supermarktmedewerker en deel therapeute ben! Nu ik moet zeggen dat het er gewoon bijhoort als je in een echte buurtwinkel werkt. De winkel is van de buurt, dus de buurt komt naar de winkel en brengt de ins-and-outs van de buurt dus ook mee xD

En dat heb ik dus ook ooit voor! Dan werk ik 6 dagen op 7, al 2 volle jaren geen vakantie door covid en komen mensen nog met klachten over de minste akkefietjes die ze tegenkwamen op hun vakantie. Naja sorry hoor voor je dat het 'echt net iets té warm was in Turkije' man, ik leef met je mee hoor :'/

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 15th, '21, 11:11    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15600
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Ooh, maar das wel logisch. Wat dat betreft ook wel veel leuker dan in 'n grote aldi werken ofzo waar alles op tijd moet... D: En de achterbuurman al binnensmonds staat te vloeken als je de hele band vol gooit. Scheelt ook dat buurtsuper vaak voor de kleinere boodschappen zijn en dat mensen iets meer tijd hebben ofzo?

Pfff, volgende keer vragen of je niet in hun plek mag gaan? Maar 6 dagen is wel veel idd, personeelstekort ofzo? Of wel kortere dagen?

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 20th, '21, 19:56    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110066
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Op dit moment vooral personeels-tekort, we zijn sowieso een klein team en hebben nu 2 collegas die vlak na elkaar 2 weken verlof pakken. Bovendien heb ik zowat een mini-management positie met dus wat meer belangrijke taken bovenop het gewone werk waardoor men bazin graag heeft dat ik er vaak ben basically :')

ik kan het wel aan hoor, enige vervelende/minder leuke is als ik onderbroken diensten krijg 'omdat het echt niet anders kan' ivm belangrijke dingen die moeten gebeuren en dan vertrouwen ze alleen mij om het goed te doen etc etc

flatterend maar ik kijk er niet echt naar uit om morgen en overmorgen 2 keer heen-en terug te rijden met ong 2 uurtjes ertussenin

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 20th, '21, 22:00    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15600
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Pff, nee snap ik. Is idd niet echt de moeite om naar huis te gaan, maar ook niet echt om daar te blijven... Tussendoor ff lunchen met 'n vriend of vriendin ofzo? ;-)

Maar personeelstekort, waar niet. Vandaag heb ik me kapot geergerd aan de Hongaarse arbo. Vorige week controle gehad van 3 man, daarvoor loopt de door ons aangenomen adviseur nu steeds te stressen en kwam er vandaag één papiertjes schrijven. 5 man die fulltime leven van shit die echt géén zin heeft. >.> :qsweat:

Maargoe, heb 'n lamineerding gekocht, we gaan wel ff 'n plaatje maken met de kg's die op 'n schap mogen... Echt super nuttig.

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Sep 21st, '21, 12:54    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110066
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Naja nergens beter dan thuis, kost ook minder ;P

al maar goed dat ik maar een 10tal minuten van men werk woon ook

god zo'n controles krijgen wij ook 2x per jaar, steeds dezelfde vragen en altijd team van 2-3 man en dat voor een kleine winkel. Zijn meestal wel sympatieke mensen maar tegelijkertijd wel blij als ze terug de deur uit zijn want ze lopen vaak grondig in de weg. Even achter de charcuterietoog komen staan om de temp te meten elke 10cm, moet dat echt met 3...

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13943
  • 13944
  • 13945
  • 13946
  • 13947
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Apr 24th, '24, 16:17
All times are UTC+02:00