Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13928
  • 13929
  • 13930
  • 13931
  • 13932
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 6th, '19, 00:23    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 567
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Ik vind het prima als ze over de tijd heen erbij komen, beter dan helemaal niet. Wou alleen dat ze dit direct beloofden, maar ach.

Ik vind deadline verschuiving persoonlijke prima, deed Naughty Dog ook met The Last of Us II. Niemand die het erg vind omdat we weten dat we er een goede game voor krijgen. :qsml:

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 6th, '19, 10:26    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72675
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Ik heb er ook geen probelemen mee als het wordt verschoven
Zit al tijd te wachten op animal crossing, komt ook pas 3 maanden later uit
Zolang het spel maar komt vind ik het best.

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 6th, '19, 14:59    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110047
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
I have tomorrow off and it'll be ILD (international Lolita day) so I'm thinking of dressing up even though I have no plans c':

I've also nearly collected my final pokemon team! :D

any weekend plans?

----------------------------------------

Ik heb het verhaal bijna uit nu, zit aan ong 30 speeluren. ik vind het echt niet te kort hoor? Al valt het natuurlijk ook anders voor mensen die het wel kunnen vergelijken met andere spellen ofz. Ik heb geen vergelijking qua speeltijd want het is al jaren ertussen xD

maar het blijft echt elke dag leuk spelen. Voor mij was het ook een 'het is Black Friday dus ik hak de knoop door, ik pak em!' beslissing. Waren er nu maanden extra dan had ik toch gewoon verder gewacht tot de prijs verlaagd was haha

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 7th, '19, 02:08    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 567
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Oh, voor mij klinkt 30 uur wel kort als ik denk aan de gemiddelde Pokémon speelduur, maar ik ben dan ook wel iemand die makkelijk in 1 zone zal blijven tot ik alle Pokémon in die regio heb gevangen voor de Pokédex (evoluties maken niet uit overigens), dus daar word de duur ook langer van.

Ik weet dat ik hoe dan ook de game wel zou kopen en spelen als ik een Switch had zelfs met kritieken. Prijsverlaging valt trouwens vaak nog best tegen met Nintendo games naar mijn ervaring, wel met zo iets populairs als Pokémon. :0 Maar voor mij is Sword/Shield wel eerste keus game voor de Switch momenteel gezien ik niet eens weet welke andere games ik ervoor zou halen. xD

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 7th, '19, 13:34    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110047
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
ik heb nu écht de hele verhaallijn uit en ik zit aan 39 speeluren. Dus nu ga ik men pokedex proberen vervolledigen enz, en wat breeden, misschien eens een poging doen om een shiny te zoeken ofz, men team lvlen tot 100, wat mini-quests doen etc

nog genoeg te doen ~

Ik had op bol.com voor 2 lite switches en pkmn sword en pkmn shield uiteindelijk ong 60 euro korting. Vind ik persoonlijk al wat voor zo'n recent populaire dingen dus ik ben tevreden!

Heb nu (dankzij Charm want ik wist zelf niet dat het kon) pokemon let's go Eevee als demo gedownload dus die ga ik ook eens bekijken. Maar eerst wil ik alle eeveelutions bijeen krijgen op men shield spel! :D

heb al een Sylveon nu, van een eevee die ik uit een eitje kreeg <3

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 9th, '19, 10:26    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 567
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Met hoe recent ze zijn ben ik het met je eens, maar bekijk je niet op dat het 60 euro op vier producten is, dat stapelt natuurlijk op. Maar ja, Sword/Shield is vrij letterlijk 'vers' dus dat is wel nice. xD

Succes! Als je maar wel weet dat in Let's Go je niet je Eevee te evolueren krijgt. xD Vriendin van me heeft Let's Go Pikachu, die zei wel eens dat ik op haar console mocht spelen en dan later de save game overdragen als ik een Switch heb (dat kon op een manier), maar omdat ik Eevee wil gaat dat niet lukken. Wel jammer, maar laatste wat ik wil is vastzitten aan Pikachu...

Sylveon is wel een van de beste naar mijn mening, al blijft mijn favoriet Umbreon. :D

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 9th, '19, 11:30    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110047
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Mijn fave eeveelution is Leafeon c:

Umbreon en Espeon zijn nu de laatste die ik nog moet hebben! In Shield gaan de eitjes wel erg snel bij de breeders haha ze komen ook vrij snel uit vind ik zelf. Niet dat ik klaag hoor :P

weet eigenlijk niet of Shield nieuwe eeveelutions heeft, moet ik misschien eens opzoeken.

Ik hou van zowel eevee als pikachu en vind eevee zelf superschattig dus dat vind ik persoonlijk niet eens zo erg. Alleen is de gameplay van let's go wel een pak anders. Heb het even gespeeld op demo en ben toch meer voor Shield.

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 9th, '19, 13:11    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72675
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Voor switch lite en pokemon nog 60 euro korting krijgen is best een goede deal.
Beide zijn pas uit en Nintendo is niet echt een console waar je veel korting op krijgt.
Wat soms best balen is

Ik heb toevallig poekmon lets go pikachu
maar kwam omdat de speciale editie ervan 400 euro was en van eevee 500 euro
keuze snel gemaakt xD Zelf 80 euro bij gelegd aangezien ik de normale switch van mijn vader zou krijgen. Pokemon lets go wilde ik ook kopen en met pokebal was het spel toen 100 euro, dus was de speciale editie goedkoper.

Zelf nooit gedacht zoveel op de switch te spelen, aangezien ik een Xbox heb staan.
Maar laatste maanden staat de xbox uit. Kwamen de laatste tijd ook veel leuke games uit van Nintendo. Vooral door Demos spelen is mijn wishlist gegroeid xD

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 9th, '19, 21:33    


Death Candy

Joined: Nov 1st, '14, 20:05
Posts: 11848
Hugs: 92561
Mood: Forever confused
Location: Lost
I did not know there was a International Lolita day.

That's cool. We weren't able to get my mom either of the pokemon games, (money is a little tight) so it'll be late. We'll probably get another DVD for her for now.

I didn't do much this weekend. Well besides take care of my mom and daughter.
That's it for me.

What's up everyone?

(0) (0)
I just realized that "take out" means food, dating, and murder. And if you were a female praying mantis you'd have all three.

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 10th, '19, 00:38    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 567
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Ging het niet om 2 switch lite's en 2 pokemon games?
En any deal is altijd nog een goede deal op zich, en ik weet dat Nintendo er schaars mee is, daarom heb ik niet veel Nintendo ervaring. xD Volgens mij heb ik het daar wel eens eerder over gehad, hoe Nintendo eigenlijk een luxe brand is, maar ik voeg altijd wel toe: het is het geld wel waard.

Nja ik ben niet zo'n Pika-fan dus dan is Eevee al snel de eerste keus. ^^ Ik vind alleen de evoluties leuker dan de Pokémon zelf. Ik denk dat ik desondanks de prijs daarom liever Eevee heb. XD

Ik switch altijd een beetje tussen consoles. Soms zit ik vet veel op PS4, soms op PC, soms 2DS...

(0) (0)


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13928
  • 13929
  • 13930
  • 13931
  • 13932
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Apr 23rd, '24, 11:24
All times are UTC+02:00