Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13923
  • 13924
  • 13925
  • 13926
  • 13927
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 11th, '19, 20:32    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110177
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
vraag of je collegas tips/trucjes hebben om te helpen?

of koop een rugcorrectie band/harnas, preventie is beter dan herstel ;o

wel jaloers dat jullie mogen zitten aan de kassa, dat gaat bij mij dus niet. Kan alleen eff zitten tijdens lunchpauze

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 12th, '19, 11:30    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72748
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
@popodoki hahaha, ja van zien ga je zelf ook vaak kopen xD helemaal bij ikea. Blij dat het niet dichtbij in de buurt zit

Ja duurt ongeveer 6 weken voor alles los te maken.. dan 6 weken ongeveer voor lichaam veranderen qua stand.. en dan is het erna onderhouden eigenlijk rest van je leven :(


@Mirika, gefeliciteerd met je baan!

Wel balen van je rug, Ik heb toen zo'n rug band gehaald, dan ga je ook rechter op zitten. (https://www.all4fysio.nl/rehband-back-s ... -line.html) deze is wel heel erg duur x.X maar eventueel een correctie broekje doet hetzelfde.

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 12th, '19, 19:28    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110177
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
ik heb een rugharnas besteld van ali, zal wel zien of het iets is c':

is echt zo'n zooi als je rugproblemen ontwikkeld, daar zit je idd eigenlijk voor de rest van je leven mee in je achterhoofd zelfs als het verminderd of beter gaat...

ik ben dus gister weer terug naar ikea geweest, dit keer naar Eindhoven met men ouders en heb dus weer wat prul mee xD

2x trips naar ikea + de 11.11 uitverkoop bij aliexpress en taobao, ik ga me maar even terug koest houden!

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 13th, '19, 00:06    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 607
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Ik kreeg wel als tip misschien soms te staan ter afwisseling, verder moet ik gewoon ff de tijd nemen de stoel en voetenkruk goed af te stemmen. Voelt alleen zo lullig als klanten klaarstaan.

Ik had overigens prima willen fulltime staan, máár dan stop ik wel met hakken dragen. :P Ik ben op zich wel blij dat ik hakken kan dragen op werk nu overigens (brede hakken alleen, dingen als naaldhakken mogen niet, maar dat draag ik ook niet). Maar goed, dat baseer ik natuurlijk ook een beetje op mijn moeite met stilzitten, ik zit eigenlijk nooit netjes, thuis zit ik lekker op m'n benen dus zodra ik dat niet kan vind ik zitten al minder waard. xD Verbaasd me dat ik juist daarvan geen last kreeg op slapende benen na.
Had lopen ook wel fijn gevonden maar dat is omdat ik dan mijn Pokémon in de zak kan doen en eitjes kan uitlopen, ging erg goed op mijn parttime schoonmaak baantje...

Ik denk dat ik even ga aankijken hoe het gaat, heb afgelopen twee keer dus wel netjes gezeten, en anders inderdaad even kijken naar zo'n rug band of harnas zoals jullie over hebben.

En verdorie, helemaal niet aan gedacht dat ze die 11.11 uitverkopen hadden. :( Vorig jaar lette ik daar nog wel zo op.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 13th, '19, 13:32    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72748
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Ja af en toe staan is wel goed.
en gewoon de klant even laten wachten hoor, want je rug is belangrijk.
Als ze haast hebben moeten ze maar gaan boodschappen gaan doen

Dit jaar niks gekocht via ali op 11.11
Aangezien de dingen die ik wilde ervoor eerst qua prijs omhoog zijn gegaan en de 11de gewoon weer de oude prijs hadden -.-

Wat heb je gekocht allemaal popodoki?

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 13th, '19, 20:12    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110177
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
denk dat het beste genoeg afwisseling is, dat je zowel staand als zittend kan werken. Maar je houding bij het zitten bepaald ook veel natuurlijk want verkeerd zitten is juist averechts. Laat de mensen maar even wachten tot je je stoel juist hebt gezet. Die ene minuut gegrommel zijn ze zo vergeten zodra je begint te scannen, maar jouw rug heeft er wel veel meer baat bij ;o

Ik had men cart al 3 weken vantevoren gevuld, en elke dag de prijzen in de gaten gehouden. Als je veel van dezelfde winkels pakt en hun coupons kan gebruiken heb je natuurlijk meer korting dan 20 verschillende verkopers die elk een luttele 10-20 cent korting geven op hun prulletjes c':

ik had toch een 45$ uitgespaard op Ali! Heb vooral kerstcadeautjes gekocht haha
voor mezelf zitten er wat extra wig stands bij, een glinsterend roze kleed voor over men nieuwe kast te drapen puur voor de cute-factor en wat plushies waarvan ik de kleertjes ga stelen voor men andere plushies. Op taobao heb ik toch een erg cute lolita jas gescoord aan - 20% waar ik erg benieuwd naar ben

Rest is voor men mama en vriendinnen!

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 14th, '19, 11:06    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72748
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Ja je moet idd goed de prijzen in de gaten houden..
dat vind ik altijd zo jammer bij 11.11
Maar 45 dollar besparen is wel erg nice! Heb je goed gedaan xD net zon extreme couponing.. haha

Oew ik wil een foto van je jas zien

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 14th, '19, 19:11    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110177
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
deze in roze (ofc) c;

ja word je wel hype van, zo alles in je cart en dan voor en na prijzen bekijken en zo'n korting zien cx

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 14th, '19, 23:44    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 607
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Probleem met staan heb ik vandaag ontdekt dat de stoel er nog wel staat, en eigenlijk best wel in de weg ook. Ik stond vandaag echter meer omdat ik de stoel niet meer naar beneden kreeg nadat iemand hem per sé moest verzetten voor mijn kwartier pauze (er waren nog vijf andere lege kassa's, had ik liever dat diegene een van die kassa's pakte zodat mijn instellingen bleven, het ging om een kwartiertje).

Maar goed. xD En wat betreft het verzetten, je hebt niet door hoe lang je nou aan het klooien bent met de stoel en voetenkrukje, dus het voelt al erg snel alsof je een eeuw bezig bent en de klant ophoud. Ik weet wel dat jullie gelijk hebben maar bleh het voelt zo awkward.

Klinkt alsof je inderdaad erg hebt gescoord op Ali. :qo: En wat een super schattige jas.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 15th, '19, 00:19    


Death Candy

Joined: Nov 1st, '14, 20:05
Posts: 11848
Hugs: 92776
Mood: Forever confused
Location: Lost
If I can quit disappearing for days, maybe I'll finally know how you are Popo. XD

(0) (0)
I just realized that "take out" means food, dating, and murder. And if you were a female praying mantis you'd have all three.

    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13923
  • 13924
  • 13925
  • 13926
  • 13927
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Apr 27th, '24, 00:37
All times are UTC+02:00