Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13952
  • 13953
  • 13954
  • 13955
  • 13956
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 15th, '21, 16:35    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15442
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Neuh, is niet veel dikker. Heb er wel 'n keer één gemaakt met echt van dat stugge jaren 80 stof, daar heb ik nog 'n stuk van, maar dit was best soepel. :) 't Waren vooral veel naadjes en op sommige plekken wordt 't wat dikker. Flink met m'n strijkijzer op duwen of als 't echt dik wordt, 'n hamer erbij nemen. ;-)

Draakje en platforms klinkt me niet echt bekend, maar bijna alle telefoonspellen worden gewoon eentonig na 'n tijd. Pharaoh is nog wel te vinden online, veel oudere spellen zijn nu ook gewoon te downloaden omdat ze simpelweg niet meer verkocht worden. Graphics zijn niet meer zo tof enzovoort.

Stardew Valley ziet er gelijkwaardig uit, vond 't vooral leuk om zo'n spellen te spelen omdat er echt een verhaal achter zat. :) Aveyond was ik toen ook toevallig bij uitgekomen, op 't forum blijven hangen en 'n tijdje beta tester geweest, vandaar dat ik 't ken. :) Haar eerste spel, Ahriman's Prophecy is 'n prequel dat altijd al gratis te downloaden en spelen was. Vandaar. Spelcomputers heb ik nog nooit gehad, dus heb geen idee. zelda was wellicht ook eenzelfde stijl? Maar door gebrek aan spelcomputer heb ik die ook nooit kunnen spelen.

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 20th, '21, 12:05    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 437
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Spijkerstof is ook erg veranderd over de tijd natuurlijk, dat doet ook een boel. Ik vind spijkerbroeken nu ook al een stuk minder oncomfortabel dan ik in het verleden vond. xD

Na een beetje op Google te neuzen ben ik erachter dat het gewoon Dragon Land heette. Maakt ook niet uit, haha. Ik denk wel dat in de toekomst er meer te bieden gaat zijn voor mobile games gezien telefoons ook steeds meer kunnen, al loop ik zelf per standaard achter.
Graphics doen me niet heel veel. Ik vind het natuurlijk super als het er mooi uitziet, maar ja, ik kan ook flink genieten van oude spellen hoor. :D

Ooh ja daar kan ik wel op inkomen als er inderdaad wel echt een verhaal in zit. Wel tof dat je voor Ayevond beta tester was.
Zelda is geen handig voorbeeld voor iemand wie heel beperkt Nintendo heeft gespeeld, véél te duur merk, maar is volgens mij wel een avontuurgame met verhaal. Geen idee. XD
Ik had hier en daar wel een Nintendo console (wel altijd jaren nadat ze uit waren), maar ik eindigde altijd met maar 1-2 echt grote games ervoor, en verder van die random dingen die je voor spotgoedkoop kon krijgen waar niemand dan van gehoord had. :P En dat waren dan ook vaak wel in elk geval pixel-style games, ik vond dat dus wel ideaal voor klein schermpje. :qsml: Als ik dan wel eens zo'n simulator op PC wou doen vond ik dat gewoon niet fijn. Niet dat ik op fullscreen speelde, dat had nooit gewerkt, maar het was toch anders, en dus ben ik huiverig voor dat soort games op de PC.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 28th, '21, 20:37    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15442
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Nja, vreemde is dat ik dus hele stugge vintage stof heb, maar dus ook heel soepele. :) Woensdag komt t patroon uit, dus denk dat ze dan wel 'n foto delen, hoewel 't foto's maken 'n uitdaging was. Licht is wel 'n fijn ding, maar slechts tot 4 uur 's middags beschikbaar hiero... >.>

Toevallig kwam ik er terecht, had 't eerste spel gespeeld, kwam op 't forum voor hulp en uiteindelijk vond ik daar vrienden. Veel gechat, ze hadden een "guild" systeem waar je na genoeg posten in kwam en dan kon je dus ook beta tester worden. Ik denk dat de spellen nog wel gespeeld en verkocht worden, maar volgens mij is de site niet meer 'tzelfde.. Aja, net gecheckt, 't forum is verhuisd naar dischord... :> Ze hadden op 't gegeven moment profielen en de mogelijkheid om daar je "huisje" te maken. Ik vind het nog steeds toffe spellen en 't eerste deel is gewoon nog steeds gratis. :>

Ik ken zelda ook alleen van naam, heb nooit nintendo gehad. Wij hadden die illegale pc cd's die iedere maand uitkwamen met software... Twilight, lol.

Heb zo'n emulator wel eens gebruikt, ook voor oude dos spelletjes, die zijn dus echt gratis te krijgen want wie heeft er nu interesse in 'n 25-30 jaar oude game? Naja, ik dus af en toe. Wordt wel kleiner op die mega schermen van tegenwoordig, maar wel te doen op zich. :)

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Nov 30th, '21, 01:23    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 437
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Oh dat is wel interessant. xD Naja zolang het werkt maakt het allemaal niet uit.
Ja, ik merk heel erg dat het zo vroeg donker word... dat maakt het wel lastig als je ervan afhankelijk bent.

Nja op zich verbaasd het me niet dat een forum voor een game trouwens minder populair is sinds reddit nu ook bestaat nu ik erover nadenk. Heel veel gaat via reddit, voor meeste dingen is dit echt een hub geworden met al die sub-categorieën. Ik snap zelf niet zoveel van reddit hahaha.
Maar dat is wel leuk, die customization.

Ahaha, nice. Op die manier kan je ook wat spelen inderdaad. Wij hadden ook eigenlijk best wel veel illegaal, van die gebrande game CD's enzo... maar ook voor de PS1, we hadden zo'n omgebouwde. Super nice vroeger.
Ik ben even in de war van de random Twilight remark. :O

Nouja er zijn oprecht mensen die interesse hebben in zulke oude games, maar die noemen zichzelf niet voor niets retro gamers. Ik heb dat eigenlijk alleen als ik het vroeger ook heb meegemaakt, meer vanuit nostalgie. Blijft leuk soms! :D

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Dec 2nd, '21, 17:51    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15442
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Vergeet altijd dat iedereen tegenwoordig aan iets anders denkt, maar ik bedoelde deze dus... >.>

Echt geen idee wie d'r eigenlijk mee kwam. xD

't patroon van 't spijkerjasje is uit. :)

Dus dit is de mijne: XxX, XxX en XxX

Mja, vind ook vooral die oudere spellen nog eens spelen wel leuk, vind niet per direct alles leuk. Idd nostalgie. Of nu gewoon uit spelen wat me toen nooit lukte. Scheelt ook met internet, online hulp vinden of walkthough's ofzo...

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Dec 21st, '21, 10:42    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72439
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Hoii :gfish:

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jan 2nd, '22, 15:58    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 437
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Ik ben niet bekend met de software die je had gelinkt dus op zich niet heel gek hehe. Ik heb zelf veel gewoon via random plekken op het internet geplukt in het verleden. ^^

Oooh dat is wel een leuk jasje trouwens, ziet er lekker licht uit ook, dunne stof.

Uitspelen wat me vroeger niet lukte, daar kan ik wel heel erg op inkomen! Zo viel ik bijvoorbeeld terug op PSone spel "Soul Reaver" - was me vroeger ook nooit gelukt omdat ik het stiekem soms wat te eng vond hehe... en ja, nu meer walkthroughs, dat helpt zoveel.

Gelukkig nieuwjaar iedereen trouwens, en excuses voor late antwoord, ik had geen energie voor fora of andere sociale dingen. >.<;

& hoi moving. :D

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jan 16th, '22, 00:26    


Merrymaking

Joined: Jan 1st, '09, 15:18
Posts: 35670
Hugs: 132592
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
Yo, iemand nog in leven hier?

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。


Image

Is a danger to be trusting one another
One will seldom want to do what other wishes
But unless someday somebody trusts somebody
There'll be nothing left on Earth excepting fishes!


***BUYING MEROPE STAR CLUSTER***


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jan 17th, '22, 13:45    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 109660
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
voornamelijk 1 twee-daags checkje, niet veel te zien hier :')

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jan 17th, '22, 17:11    


Merrymaking

Joined: Jan 1st, '09, 15:18
Posts: 35670
Hugs: 132592
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
Was ik al bang voor xD

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。


Image

Is a danger to be trusting one another
One will seldom want to do what other wishes
But unless someday somebody trusts somebody
There'll be nothing left on Earth excepting fishes!


***BUYING MEROPE STAR CLUSTER***


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13952
  • 13953
  • 13954
  • 13955
  • 13956
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Mar 29th, '24, 00:29
All times are UTC+02:00