Suugar-Fiend wrote:
lol well Punky eyes gold, beige, lilac, maroon, silver, topaz, magenta, ice blue, teal,blue iris, gray white, periwinkle,
I would love the gold halo :D
For the hair extension
I'm mostly looking for the gold,gray white, ecru , aqua, beige and periwinkle.
And how much each
Oh! and do you happen to have the princess Xin set? Just in case lol
It sucks that the host site had to be like that :/, no professionalism.
No princess xin set, sorry ;c
I do have the punky eyes gold, beige, lilac, silver and periwinkle
the deviangel knuffel gold halo
the tiel hair extension gold and beige
10k for the lot?
Mirika wrote:
Helaas waren photoshoots voor mij echt te duur. Had graag wel een foto gehad met Sean Austin namelijk.
Dit keer geen lieveheersbeestje nee. Als ik dat weer zou doen, zou ik een betere outfit willen regelen. Denk dat Captain Hook er wel in blijft, maar ik moet echt een betere broek zien te vinden ervoor.
Ik vond ACC echt chaotisch, slecht geregeld, en wow wat een herhaling in stands zeg. Ik heb wel plezier gehad daar hoor, maar vergeleken met Dutch Comic Con was dit toch wel poep.
Maar ben wel thuis gekomen met zo'n 120 euro aan merchandise en een handje vol foto's met cosplays. Ik hoop alleen dat ze er wel van leren dus. Had in een dag ook al wel alles gezien, maakte van zondag meer wat gezelligs ervan door met een klasgenoot van me mee te lopen. Op dag twee vond ik sowieso meer cosplays om mee op de foto te gaan, zaterdag niet zo. xD
Ik herinner me helaas niemand die op Pyro zou kunnen lijken, sorry.

Ik heb je Captain Hook cosplay gezien op tumblr toen ik de tag bekeek van acc, maar heb je zelf niet gezien zaterdag ;c
ik had eerlijk gezegd geen hoge verwachtingen omdat het de eerste editie ging zijn en het ook mijn eerste 'grotere' con ging zijn na Tomocon, wat in een sportzaal gehouden werd dus ja qua vergelijkingsmateriaal...c':
ik ga volgende maand naar Facts, daar verwacht ik meer van, maar ik vond het op ACC wel gezellig, heb in de namiddag op zaterdag wel leuke cosplays gezien, had leuke vrienden mee en werd zelf veel herkend haha wat het dus wel een leuke dag maakte c;
Kyanite20 wrote:@Doki- Do you have an updated item list? I wanted to view what you are currently selling that isn't on hold at the moment, if you don't mind!
I don't, Useffel is officially offline now and I don't really know how to give a full list without literally typing everything down or taking screenshots, neither of which I really have time for :'x