Eva wrote:How much for bastet garment (cream white), forest bunny ears (bright turq), oiran lips (all three colors), quin puff sleeve, snow white garment?
I only have the indigo bastet garment left, sorry!
forest bunny ears (bright turq) 15k
oiran lips (all three colors) 18k each
quin puff sleeve 30k
snow white garment 8k
MellyM wrote:hello what d oyou want for the gotika trears and the oktoberfest eyes?
Gotika tears 5k
I no longer have the Oktoberfest eyes sorry!
Mirika wrote:Sorry, ik zie opeens dat Melly het laatste antwoord hier heeft en daarom ben ik hier weer terug. XD Ook al is ze hier om te shoppen.
Hey hoi! Hoe gaat het met iedereen. Met mij... wel prima gezien mijn broer net tijdens het typen me een ijskoffie aangaf. xD
Aaaww en voor mij alleen kom je niet terug, aardig zeg ;''c
ik eis een ijskoffie, of ie nu van je broer komt of niet :P
met mij alles goed, druk met werk als altijd maar wel wat erg leuke dingen op de agenda voor de komende maanden. Februari komt de HP expo naar Utrecht, de 11de opent ie en ben ik er weer bij om de Phelp twins nog eens toe te krijsen c;
En dan is het 1-2 April weer Facts convention, deze keer ga ik allebei de dagen! Moet nog wel wat aan men cosplay werken weer maar heb er niks dan zin in ~
En dan ga ik eind mei nog maar eens naar London voor de derde keer, weer een bezoekje aan de Studios brengen en dit keer ook aan MCM London :D
Dus ja gaat wel goed hier, bij jou bepaalde plannen waar je naar uit kijkt? o;