Popodoki wrote:
Mirika wrote:Sorry, ik zie opeens dat Melly het laatste antwoord hier heeft en daarom ben ik hier weer terug. XD Ook al is ze hier om te shoppen.
Hey hoi! Hoe gaat het met iedereen. Met mij... wel prima gezien mijn broer net tijdens het typen me een ijskoffie aangaf. xD
Aaaww en voor mij alleen kom je niet terug, aardig zeg ;''c
ik eis een ijskoffie, of ie nu van je broer komt of niet :P
met mij alles goed, druk met werk als altijd maar wel wat erg leuke dingen op de agenda voor de komende maanden. Februari komt de HP expo naar Utrecht, de 11de opent ie en ben ik er weer bij om de Phelp twins nog eens toe te krijsen c;
En dan is het 1-2 April weer Facts convention, deze keer ga ik allebei de dagen! Moet nog wel wat aan men cosplay werken weer maar heb er niks dan zin in ~
En dan ga ik eind mei nog maar eens naar London voor de derde keer, weer een bezoekje aan de Studios brengen en dit keer ook aan MCM London :D
Dus ja gaat wel goed hier, bij jou bepaalde plannen waar je naar uit kijkt? o;
De laatste keer dat ik hier postte kreeg ik geen reactie... dus bleef ik weg.
En heuj, als ik je ooit zie kan ik een ijskoffie best waarmaken hoor. xD
Ooh ja de HP Expo! Ik weet er wel van, volgens mij had ik die pagina bekeken en het leek erop dat die bezoekjes erg kort waren? Die indruk had ik tenminste, maar het is een poos geleden geweest dat ik die pagina had geopend. Als dit niet zo is... negeer bovenstaande.

Nou, daar heb je vast veel plezier aan.
Veel plezier met Facts! Ik heb in maart twee Comic Cons, maar helaas geen nieuwe cosplay. Had gekund, maar... de naaister die een galajurk voor mijn moeder heeft gemaakt voor 40 euro, wil mij alleen maar helpen voor 90 euro, terwijl mijn jurk veel minder gecompliceerd is. Beetje jammer, en erg misleidend van haar website prijzen. Het is ook zo suf; het jurk dat ik moet hebben is een heel normaal model, het heeft alleen toevallig wat van die cowboy achtige roezels nodig en een schouder poncho met deze roezels ook. Ik heb daarom al gezocht naar gewone jurken, maar lange jurken bestaan alleen met dunne sierlijke stofjes. Daar kan ik niks mee. Ah well. xD
Leuk! Ik ga van de zomer dit keer ook weer naar Londen, al is het voor mij een tweede keer. Ik dacht eind juli dat ik heen zou gaan. We moeten nog even hotel en trein boeken (zagen dit als de goedkoopste optie). Als ik eerder wist van MCM had ik het wel net anders gepland.

Al heeft Groupon nog wel eens van die "1 dag Londen" deals, misschien als ik iemand mee weet te krijgen... moet ik even onderzoeken wat er allemaal daar is.
Maar verder heb ik dus ook niks. Ik heb dus mijn Comic Cons hier in Nederland en vakantie in Londen.
Also, dang, wat beweegt deze thread snel. xD