Akili Li wrote:Back again....
current list:
coltish kitsune mink, colours (x2) 12k each
draconia wings (coffee) 20k
Gotika hair (light sand) 20k
I can get the Gotika hair in light sand, now!

Trade sent c:
Chrizine wrote:I have enough food for the rest of the items you have on hold for me now, Popodoki! :)
Sending them over now c:
Lady River wrote:soo by accident I must have forgotten to take Cherubim halo off my wishlist cause it's in my wardrobe.

I'm so sorry about that.
hmm
I have 15k atm. But one item I really want is the most expensive... -sigh-
I'll keep posting and digging and try to sell some items
Don't worry, I've had the opposite happen a few times haha I've just added it back to the sale list and off your hold, no problem :P
No rush, take your time!
-------------------------------------------------------------------------
Ze kreeg een werk aanbieding, zeer goed werk en ze vind het erg tof en heeft lieve collegas dus ik ben wel echt blij voor haar. Maar in het begin was het bang afwachten want ze is wel het typische Belgisch verlegen kneusje dus ik had men twijfels of ze er goed ging aarden c':
Ik ga dit weekend, morgen ben ik weg en ben ik dus eventjes -gasp- weg van kofk haha tot en met zondag.
Heb al heel lang ook elke keer plannen gehad en nooit gelukt maar nu gaat het eens door en ik ben benieuwd. Vooral hoe zoiets in zen werk gaat, ik hoop ook dat ze bv niet teveel katten opeen hebben zitten en dat de beestjes ook wat rust en stilte kunnen hebben als ze dat willen.
Klinkt allemaal heel cute, 'wasbeertjes aww' maar ja dat zijn in mijn ogen echt geen huisdieren en al helemaal niet bedoeld om zo behandeld te worden. Kan niet anders dan dat het ooit eens misgaat en dan zijn de dieren meestal nog de dupe...maar das inderdaad cultuur en wat je allemaal gewend bent