Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13927
  • 13928
  • 13929
  • 13930
  • 13931
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 2nd, '19, 12:55    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 109669
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
geen haast :P

ik speel het spel supertraag, wil alles ontdekken en met iedereen praten enz

Nele raast erdoor en is al 2 gyms verder ofz c':
"heb je deze al gezien/dit al gedaan/etc" en ik dan "nope ben nog eff hier wat meer pokemons bekijken/vangen"

alles is ook zo anders! men laatste pokemon spel was letterlijk nog op men oude gameboy color, moet je bedenken hoeveel er ondertussen verandert is :x

heb een paar keer sapphire proberen spelen via emulator maar das toch niet hetzelfde als echt op een console dus dat spel heb ik zelfs nooit uitgespeeld hah der zitten ondertussen al pakweg 4-5 spellen tussen

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 2nd, '19, 14:23    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72449
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Ik ben ook traag hoor xD
alleen baal wel dat ik moet wachten.
Wordt nu een klacht bij de post ingediend en als goed is sturen ze snel een nieuw spel op

Mijn laatste ik op de switch zelf xD pokemon pikachu en heb er ook nog veel op de 3ds gespeeld.. Hopelijk is sword wel leuk.. hoor helaas veel negatieve dingern :(

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 2nd, '19, 17:45    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 109669
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
wat hoor je dan? misschien meer ivm 'echte' gamers die letten op graphics ofz, ik vind het geweldig leuk! Heb natuurlijk persoonlijk andere ervaring dan mensen die de hele reeks spellen wel gevolgd hebben. Voor mij is het allemaal een beetje extra leuk en verrassend met allemaal nieuwe dingen c:

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 2nd, '19, 23:03    


Death Candy

Joined: Nov 1st, '14, 20:05
Posts: 11848
Hugs: 92145
Mood: Forever confused
Location: Lost
Death Candy wrote:Hey Popo how are you?
I'm good, been working a lot but after all my shopping that's a good thing >w>;

I got a switch and pokemon shield! all my attention after work has gone to my adorbs pokemons

how're you? c:[/quote]

Nice.
I'm good.

My parents and I got most of our holiday shopping done, except we need to get my mom something. Well we got her a DVD set with all 3 How to Train your Dragon movies, but my dad tends to spoil her because she's disabled and can't enjoy too much so he wants to get her something else too. She likes pokemon and she has a switch, so maybe he'll buy her sword or shield.

This year I actually can't wait for Christmas because we figured that since she's more hands on than imaginative we bought her a microscope. I really hope she'll enjoy it because although she likes her toys, she doesn't play with them often. So hopefully something that will stimulate the brain is what she needs.

(0) (0)
I just realized that "take out" means food, dating, and murder. And if you were a female praying mantis you'd have all three.

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 3rd, '19, 11:25    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72449
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Popodoki wrote:wat hoor je dan? misschien meer ivm 'echte' gamers die letten op graphics ofz, ik vind het geweldig leuk! Heb natuurlijk persoonlijk andere ervaring dan mensen die de hele reeks spellen wel gevolgd hebben. Voor mij is het allemaal een beetje extra leuk en verrassend met allemaal nieuwe dingen c:
Graphics zijn wel slecht, sommige bomen bevatten veel details en andere veel minder :( en ze zeuren omdat niet alle pokemons erin zitten.. verhaallijn is kort..

Zelf echte gamers zeuren over de graphics helaas, eigenlijk soort van te snel afgeraffeld spel. Maar de echte gamers blijven wel spelen xD

Ik vond pokemon lets go pikachu ook leuk
daar hoor je ook veel negatieve dingen over, omdat je alle pokemons die in het wild lopen gelijk moet vangen en niet vechten. Ik heb daar geen moeite mee want staan genoeg personen langs de route die willen vechten en die sla ik soms zelf over xD hahaha

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 3rd, '19, 21:09    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 109669
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
@ Death Candy: ooh I hope your mom loves the gifts! Its always exciting to imagine the reaction a gift will get. Maybe you could play pokemon together, that way it'll keep her interested in the game, something to do and you'll be spending time together doing something c:

I still haven't seen the 3rd dragons movie :x
No idea if its on Netflix or not, I should really check that out cause I do want to see it! Just that pokemon has got my attention hooked right now haha

@ Moving: wat een larie c':
sommigen denken ook echt dat ze 'experts' zijn haha wat een nerds zeg
ja idd een soort boom is minder gedetailleerd, das omdat het berry trees zijn die je moet schudden enz. Tis toch altijd dat die dingen anders 'getekend' zijn omdat het is om te 'interacten'. zo heb je bij vroegere pokemon games ook zo dat je altijd weet welke stenen je bv kan verplaatsen met bepaalde moves, welke boompjes je kan 'cutten' etc het is echt niet nieuw dus. Ik vind het allemaal juist super mooi, neem overal screenshots van XD

verhaallijn tja is toch altijd hetzelfde? Versla iedereen haha
plus na de verhaallijn uit te spelen is het spel toch niet gedaan! Dat vind ik juist zo leuk aan pokemon! Na de kampioen te worden 'moet' je nog alle pokemons vangen voor je pokedex enz, je kan eeuwig spelen...

Ik zit nu bijna aan het einde, heb er 22 speeluren opzitten wat ik een aardig aantal vind! Echt wel lang genoeg hoor en ik ben er nog niet helemaal ook want er gebeurt nog vanalles :P

goh ik kan wel blijven doorgaan over hoe leuk ik het vind, ben helemaal verslaafd haha je kan zoveel meer dan bij andere spellen ik snap niet waar die nerd het halen c':

je kan shoppen en andere outfits aandoen! En ander haar/make-up! Ik ben verkocht joh

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 3rd, '19, 22:47    


Death Candy

Joined: Nov 1st, '14, 20:05
Posts: 11848
Hugs: 92145
Mood: Forever confused
Location: Lost
At the look of things it might be a late gift. lol She's been playing for a couple of years now without me. lol My mom loves video games and has been playing for years now.

Neither have we. I sort of want to see it and sort of don't. I dunno. I haven't been in the mood for much lately.

Enough about me, what are you up too?

(0) (0)
I just realized that "take out" means food, dating, and murder. And if you were a female praying mantis you'd have all three.

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 4th, '19, 13:51    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72449
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Ja sommige denken het inderdaad erg snel xD hahaha maar hoor wel van de meeste dat ze dan dingen afkraken, maar niet kunnen stoppen met spelen.
Dus dan is het spel toch goed..
Blij dat jij enthousiast ben zeg! maakt het wel stuk interessanter om te gaan spelen.
Maandag hebben ze het spel opnieuw gestuurd en zou zo 3 tot 7 werkdagen duren voor het hier is.. Hopelijk deze week nog! kan ik in het weekend beginnen

Misschien is dragon quest builders wat voor jou!
Van deel 1 en 2 zijn gratis demo's te downloaden.
Daarin vecht je en bouw je een stad.

Van pokemon lets go pikachu of eevee zijn ook gratis demos te downloaden!
Kan je erna weer verder met vangen

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 5th, '19, 10:28    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2266
Hugs: 450
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Popodoki wrote:nou das heel verantwoordelijk van je, good hoor! Dat hoort nu eenmaal bij het leven, ik heb ook gewacht tot ik alles van Ikea bijeen had gespaard enz en ik alle rekeningen etc had betaald. Moest ik bv niet zo'n Black Friday deal derop hebben had ik het mss zelfs niet gepakt want ik wil altijd een bepaald bedrag nog op men rekening over houden uit principe haha

ben blij dat ik vooral gewacht heb tot na alles van Ikea in elkaar gezet is want ho die pokemons pakken al men aandacht! Voor je het weet ben je al meer dan een uur bezig c':
Dat is ook een ding natuurlijk, dat je direct heel veel tijd erin stopt en niks anders doet. Dat was voor mij ook niet goed uitgekomen nu. xD

Maar dat 'bepaald bedrag overhouden op rekening' heb ik ook heel erg. Heb prima genoeg voor Switch + vaatwasser, maar ik wil inderdaad ook altijd nog bepaald bedrag overhouden voor het geval dat.

(ik sprong van Pokemon Red naar Pokemon Moon dus ik ken dat gevoel van 'alles is zo anders' wel desondanks het niet Sword/Shield is, en emulators werken ook niet voor mij, heb die immersion dan gewoon niet).

Over de klachten denk ik dat de grootste klacht nog wel is dat ze zóveel Pokémon hadden geschrapt voor meer unique content of dergelijke, maar vervolgens wel animaties hadden gekopieerd en geplakt van vorige games, waardoor ze zichzelf tegenspraken, maar veel zijn gewoon jammer dat niet alle Pokémon erin zitten. Dit was dan ook de enige klacht die mij ook wel aansprak omdat ik de moeite niet zie om die Pokémon er wel in te stoppen en de animaties toch overgenomen worden.

Maar de 'graphics > gameplay' klacht heb ik nooit gesnapt en zie je eigenlijk bij de meeste games wel, vind het een suffe klacht bij een cartoony game als Pokémon.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Dec 5th, '19, 10:32    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72449
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Er waren wel een paar pokemons bij gekomen, na veel klachten.
Dus misschien komt de rest ook nog. Ik denk dat vooral komt door de haast.
Zetten ze een deadline en eigenlijk is dat dan te kort. Dus gaan ze dingen kopieren uit andere games en dingen schrappen. Ik denk dan verschuif de deadline tot game volledig is. Mensen willen echt wel wachten voor betere kwaliteit enzo

(0) (1)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13927
  • 13928
  • 13929
  • 13930
  • 13931
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Mar 29th, '24, 13:25
All times are UTC+02:00