Gezien ik een forum dip heb gehad (op alle sites die ik zit) ben ik blij dat hier niet veel is gebeurd eigenlijk. XD
Over die stamps, dat is de reden dat ze uiteindelijk niet gekocht werden. Ik vroeg ze dus hoe vaak ze dit nou echt denken te gebruiken. Misschien wel leuk als je mensen uitnodigt voor een feestje ofzo, maar dat is het dan ook wel. Het blijft natuurlijk wel gaaf.
Facts is deze maand toch? Laat wel foto's zien wat je daar koopt natuurlijk, zelfs al ken ik het niet. c;
Wel goed dat je voor jezelf die limiet kan opstellen. xD Ik laat me gelukkig al snel weerhouden door verzendkosten, dus ik koop alleen mijn favoriete karakters online. In Leeuwarden was wel een winkel met Funko's, maar daar kom ik niet meer nu ik van school geswitched ben.
Oh maar Deadpool wordt ook doodgegooid met speciale edities. Verschil is ook dat die van Deadpool ook al langer bestaan. Wel suf he, die kleine verschillen. Ik wil wel de piraat Deadpool daarentegen, omdat het kan. xD
Ooh dus je kon gelukkig wel normaal voortbewegen, dat is fijn. Mijn ex-klasgenoot die werd echt de hele tijd gevraagd. Volgens mij ook een game karakter. Ik ken het karakter niet, maar lijkt wel ninja achtig ofzo.
Hoe simpeler de outfit, hoe minder herkenning. XD Zeker waar. Dat had ik met mijn Donna Noble outfit, zij kleed zich heel normaal (is een Doctor Who companion, al zijn companions zijn lastig te cosplayen hierdoor). Ik had wel een knuffeltje bij me dat het zou verraden, hehe.
Maar leren jassen zijn zo lelijk.

Maar de broek moet er sowieso wel komen. Wil ook nog altijd een Digimon outfit, maar degene die hem zou maken antwoordde nooit weer. Het is ook zo stom omdat het zo simpel hoort te zijn. Roze jurk met lichte cowboy influences en een hoed met een gap erin, maar ho maar dat ik dat gewoon vind. xD