Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13579
  • 13580
  • 13581
  • 13582
  • 13583
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1111 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1218 ]
Total votes : 2329
 Post subject: Re: [Doki's Shop] PRE-CONTEST INVO SALE ~ 676 items [b] fc @
Posted: Sep 11th, '16, 10:47    

Mirika

Hugs: 4659
Mood: Overall alright
Popodoki wrote: @Mirika: de icoontjes in de wardrobe zijn ook veranderd en ik vind ze maar raar. Denk dat ze beetje wanhopig worden hier c':

ACC had niks dan stands met funko pops, en nog had geen van hen degene die ik wilde :'/

Ben 1x naar Tomocon geweest, de stands stonden letterlijk in een sportzaal haha dat was dus niet veel. Heb best hoge verwachtingen van Facts want ik ken mensen die er vaak heen zijn geweest die er elke keer vol lof over waren dat het groot en goed geregeld was. Ik zal het wel zien zeker, gaat in ieder geval leuk zijn weer te cosplayen haha
Oh inderdaad, die icoontjes waren me niet opgevallen. Sommige zien er vreemd uit, de meeste wel prima.

Ik heb bij ACC ook slechts 1 Funko gekocht, maar dat is omdat mijn verzameling van wat ik echt wil al uitgebreid is. XD Maar ja, ACC had in stands teveel herhaling, hier klaagt iedereen over. Heel veel van die Japanse schattige knuffels, Japans eten en Funko's. Dat namen echt de macht wel over.

Nja Tomocon wordt sowieso als een van de kleinere conventies gezien. Wel goed dat je van Facts dus al mensen kent die er zijn geweest, scheelt heel veel. Cosplayen maakt elke conventie sowieso leuker als je het mij vraagt. :qt:

(0) (0)

Posted: Sep 11th, '16, 14:41    

Popodoki

Hugs: 152750
Mood: #TFnation23
Kyanite20 wrote:How much would you price each item? Particularly the Victorian Wedding Dress in Bubblegum?
I'm willing to let go of the staff, hair loop, blush and dress for 18k? I value the dress at 12k c:

I don't have the pierrot facepaint after all, just rechecked sorry o;

@ACC: ik ging naar huis met doos vol oldschool HP stationary, x-men hoodie, graffiti plaatje met Pyro erop, GoT keychain/badges pack voor men broer, HP badge/keychain pack voor mezelf en natuurlijk foto met Ray Park ♥

Maar ik wilde erg graag wat Funko pops ook, had er 3 die ik graag zou willen en geen enkele stand had ze, wat ik wel sneu vond voor een zaal vol funko stands c':

en ja is wel, was supertof om herkend te worden haha en als mensen dan fotos wilden trekken vond ik helemaal te gek want had ik nog niet meegemaakt haha

zit zelfs in een cosplay music video en als iemand die er elke dag naar kijkt op youtube was/is dat echt bucket list material dat uitkomt :P

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥

Posted: Sep 12th, '16, 08:48    

Mirika

Popodoki wrote: @ACC: ik ging naar huis met doos vol oldschool HP stationary, x-men hoodie, graffiti plaatje met Pyro erop, GoT keychain/badges pack voor men broer, HP badge/keychain pack voor mezelf en natuurlijk foto met Ray Park ♥

Maar ik wilde erg graag wat Funko pops ook, had er 3 die ik graag zou willen en geen enkele stand had ze, wat ik wel sneu vond voor een zaal vol funko stands c':

en ja is wel, was supertof om herkend te worden haha en als mensen dan fotos wilden trekken vond ik helemaal te gek want had ik nog niet meegemaakt haha

zit zelfs in een cosplay music video en als iemand die er elke dag naar kijkt op youtube was/is dat echt bucket list material dat uitkomt :P
Haha, mijn naam is ACC nu. :P

Ooh ja er was best veel voor Harry Potter spulletjes vergeleken met wat ik gewend ben. Twijfelde nog om een sjaal te kopen van Hufflepuff.

Er waren ook heel veel dubbele Funko selecties, dus dat verbaasd me niet. Heel veel superheroes ook. Ik had ook wel geluk om net 1 stand te vinden die enkele Once Upon A Time Funko's had (die had twee of drie), daarmee heb ik mijn collectie wel compleet gekregen als het op Once aankomt. Wanneer je zoekt naar specifieke Funko's zie ik echter wel vaker gebeuren dat het er niet is. xD

Kan ik me voorstellen! Mijn cosplays zijn helaas nooit goed genoeg (en ik niet knap genoeg) om mensen tegen te komen die een foto willen. xD Aan de ene kant wel fijn (meer tijd zelf rond te slenteren), maar het geeft ook wel een jammer gevoel. Ach. xD

Ik weet nou niet of ik zelf jou gespot had in een video of dat je hier een YouTube url achter liet, maar ik herinner me dus wel zoiets. Of was het via Tumblr? Ik weet het niet meer.

(0) (0)

Posted: Sep 13th, '16, 17:30    

Popodoki

@ACC: yup, deal with it :'D

Ik had al veel van wat ze van Harry Potter verkochten, en vele andere dingen wist ik andere goedkopere plaatsen voor haha c':

Nja ik dacht met 3 verschillende die ik wel zou willen hebben dat ik toch een kans maakte maar helaas pindakaas. Misschien maar beter zo want ik had al geld genoeg uitgegeven én ik had me voorgenomen om eigenlijk nooit een funko pop collectie te beginnen. Nou ga ik op facts ook weer zoeken hoor :P

Pfft dat geloof ik niet, misschien was je character niet bekend/herkenbaar genoeg, das gewoon iets waar je de volgende keer aan kan werken! Met knap zijn heeft het niks te maken hoor, want bij mijn cosplay bv kon je praktisch niks van me zien haha

Ik denk dat ik het op tumblr heb gedeeld, hier is nog een link als je nog niet gezien hebt c;

ik ben te zien rond 1:46, heel eventjes maar, maar toch erg leuk zeker de eerste keer dat ik het bekeek c:

(0) (0)
Image

Posted: Sep 13th, '16, 21:19    

Mirika

Het is maar dat Once Upon A Time bijna geen merchandise heeft, en alle Lord of the Rings merchandise is altijd heel erg duur... dus mijn favoriete fandoms heb ik niet echt win kans bij. :P Maar ja, bepaalde dingen kan ik ook wel goedkoper vinden, dan weerhoud ik me ook altijd. Grappig is wel dat twee van mijn vriendinnen tijdens verschillende conventies twijfelden over van die HP house candle stamps, of hoe ze ook heetten.

Oh nee, met wat er allemaal bestaat, is drie niet genoeg. :P Maar wat ook vaak gebeurd is dat fan-favourites wel worden meegenomen, maar dan zo'n klein aantal dat het direct is verkocht. Sommige Funko winkels verkopen ook niet alles. Volgens mij stond Galaxyshop er, die verkopen vaak Funko's op conventies. Je kan bij hun dan online bestellen en daar ophalen, scheelt verzendkosten. Ach, da's dan voor een volgende keer. En hey, een Funko collectie beginnen is zo erg nog niet, het is juist een van de collectables dat niet overdreven duur is (tenzij je limited editions wilt, maar die hebben zo kleine details anders dat dit het geld echt niet waard is... voorbeeld: mijn Captain Hook Funko, limited edition heeft TWEE HANDEN! WooooWWww amazing... not XD Maar ik kocht hem wel want voor de nieuwprijs was ie nog betaalbaar, terwijl zodra ze ouder worden ze ook duurder worden... dit is veel te veel tekst om tussen haakjes te plaatsen).

Ik zou het ongeloofwaardig vinden dat het geheel onbekenbaar is, want ik heb wel zijn meest iconische outfit gekozen - op de leren broek en jas na, want warm. Ik heb wel een paar keer mensen mijn karakter's naam horen roepen in de wachtrij, maar dat was het dan ook wel. Mijn vorige outfits, die waren inderdaad absoluut niet herkenbaar. Maar het is wel zo hoor, als je outfit niet goed genoeg is en je bent de knapste niet, dan ben je echt een stuk minder populair. Onherkenbare mensen tellen hierbij sowieso niet mee, die kunnen inderdaad populair zijn wie er ook onder zit. Daarom kan elke Deadpool bijv ook populair doorlopen. Maar geloof me, dit is wel een observatie die ik heb gemaakt, ook van de mensen wie ik foto's heb zien maken.

Oh ja, die video heb ik inderdaad gezien. Via Tumblr dan dus. c: Leuk.

tl;dr versie: oh mijn god ik heb handen en ik typ teveel

(0) (0)

Posted: Sep 15th, '16, 13:53    

Popodoki

Ik heb 1x getwijfeld over die stamps, tot ik me bedacht dat ik ze echt nooit zou gebruiken en ze dus gewoon op een shelf gingen liggen tussen al men andere dingetjes. En dan hou ik liever van props enz dan stationary items want die kopen en niet gebruiken vind ik sneu. Hoe mooi ze ook zijn c':

Mijn fandoms hebben wel merch, tis gewoon dat ik altijd op de misfits val haha
Nou had ik anders wel verwacht dat ze Nightcrawler funkos zouden hebben maar helaas. Ik vestig men hoop wel gewoon op Facts :P

Ik dacht 'ik ben er toch dus dan neem ik ze wel mee' ivm die funkos, online beginnen te bestellen is voor mij valkuil, dan gaat men kast vol staan binnen de week. Ik heb mezelf voorgenomen ze enkel te kopen wanneer ik echt irl kan en anders houd ik me tegen want ik heb al spull genoeg!

Dat zag ik bij de Deadpool funkos, 7 (?) verschillende en bij sommige is het gewoon een verschil in handpositie. Ja zo kan ik het ook hoor c':

Ik werd die zaterdag 4x om een foto gevraagd, 2x gefilmd en een stuk of 10 keer riep er ook maar even iemand 'Pyro', een quote of zag ik toevallig iemand wijzen naar me omdat ie me herkende als Pyro terwijl ik wandelde.

Naar mijn mening heb ik gewoon herkenbaar game personage gekozen, met veel mensen die tf2 kennen. Je zag niks van men looks onder heel dat pak haha. Ik zag toen 2 Scouts, een andere merc van het spel, maar omdat die cosplay veel simpeler is (basically looks like een baseball speler haha) zeiden ze dat ze ook veel minder herkend werden.

Je kan altijd verbeteren eh, gaat vast beter als je wel met leren broek en jas gaat ;D

(0) (0)
Image

Post subject: Re: [Doki's Shop] CONTEST INVO SALE ~ [b] fc @25k
Posted: Sep 28th, '16, 07:07    

646rebecca

Hugs: 129933
Mood: (#]^-^[#)
Hello Doki! Long time no see eyy, well I am just letting you know I can afford the next instalment;
Venadette Hat (Light Green) 3K
Venadette Mask (Light Green) 3K
Vicious Voodoo Dress 5K
White Knight Top 4K
White Knight Shield 2K
-17k-

Gosh, after this one there is only one more!

(0) (0)
My Material Trading Page!
need: red diamond x15
Image

Posted: Sep 28th, '16, 20:08    

Popodoki

646rebecca wrote:Hello Doki! Long time no see eyy, well I am just letting you know I can afford the next instalment;
Venadette Hat (Light Green) 3K
Venadette Mask (Light Green) 3K
Vicious Voodoo Dress 5K
White Knight Top 4K
White Knight Shield 2K
-17k-

Gosh, after this one there is only one more!
Trade sent! c:

(0) (0)
Image

Posted: Oct 7th, '16, 00:55    

Mirika

Gezien ik een forum dip heb gehad (op alle sites die ik zit) ben ik blij dat hier niet veel is gebeurd eigenlijk. XD

Over die stamps, dat is de reden dat ze uiteindelijk niet gekocht werden. Ik vroeg ze dus hoe vaak ze dit nou echt denken te gebruiken. Misschien wel leuk als je mensen uitnodigt voor een feestje ofzo, maar dat is het dan ook wel. Het blijft natuurlijk wel gaaf.

Facts is deze maand toch? Laat wel foto's zien wat je daar koopt natuurlijk, zelfs al ken ik het niet. c;

Wel goed dat je voor jezelf die limiet kan opstellen. xD Ik laat me gelukkig al snel weerhouden door verzendkosten, dus ik koop alleen mijn favoriete karakters online. In Leeuwarden was wel een winkel met Funko's, maar daar kom ik niet meer nu ik van school geswitched ben.

Oh maar Deadpool wordt ook doodgegooid met speciale edities. Verschil is ook dat die van Deadpool ook al langer bestaan. Wel suf he, die kleine verschillen. Ik wil wel de piraat Deadpool daarentegen, omdat het kan. xD

Ooh dus je kon gelukkig wel normaal voortbewegen, dat is fijn. Mijn ex-klasgenoot die werd echt de hele tijd gevraagd. Volgens mij ook een game karakter. Ik ken het karakter niet, maar lijkt wel ninja achtig ofzo. :qt:

Hoe simpeler de outfit, hoe minder herkenning. XD Zeker waar. Dat had ik met mijn Donna Noble outfit, zij kleed zich heel normaal (is een Doctor Who companion, al zijn companions zijn lastig te cosplayen hierdoor). Ik had wel een knuffeltje bij me dat het zou verraden, hehe.

Maar leren jassen zijn zo lelijk. :qf: Maar de broek moet er sowieso wel komen. Wil ook nog altijd een Digimon outfit, maar degene die hem zou maken antwoordde nooit weer. Het is ook zo stom omdat het zo simpel hoort te zijn. Roze jurk met lichte cowboy influences en een hoed met een gap erin, maar ho maar dat ik dat gewoon vind. xD

(0) (0)

Posted: Oct 7th, '16, 17:09    

Popodoki

Bij mij is kofk allang een 'eff minuutje checken per dag' site geworden c':

Het is inderdaad allemaal wel mooi om te hebben, en ik geef toe dat ik veel dingen heb die uiteindelijk gewoon rekvulling zijn, maar bij die stamps ligt men enthousiasme ervoor gewoon laag. Is niet iets wat ik toch per se wil hebben, terwijl ik dat bij andere dingen wel heb c;

Jaa de 22e, moet nog zoveel doen voor men cosplay oh dear. Gaat as always weer weekje ervoor paniek zijn haha

Dat is inderdaad wel zo, men company bij ACC waren als Death Eaters van HP maar lieten vaak hun masker achterwege, en de rest van de outfit is vergelijkbaar met Heavy Metal/Gothic fans. Veel zwart en zilver :'P

Ze moesten al echt met wand in hand en masker op rondlopen eer iemand doorhad dat ze echt cosplay aanhadden. Ik liep hele tijd met masker en bijl rond dus dan heb je meer geluk idd ~

Ooh weet wie je wilt cosplayen dan haha, dan heb je ook lange pruik nodig voor vlechtjes te maken eh c;

(0) (0)
Image

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13579
  • 13580
  • 13581
  • 13582
  • 13583
  • 13959