Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13580
  • 13581
  • 13582
  • 13583
  • 13584
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1111 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1218 ]
Total votes : 2329
 Post subject: Re: [Doki's Shop] CONTEST INVO SALE ~ [b] fc @25k
Posted: Oct 8th, '16, 10:03    

Mirika

Hugs: 4658
Mood: Overall alright
Volgens mij heb ik al wel eerder uitgelegd dat KofK sowieso altijd al een eens per dag ding was (even diggen omdat ik auto feeder items heb en mijn bookmarks bekijken). xD

Nja ik vind het sowieso natuurlijk cooler omdat mij het concept van brieven sluiten met zoiets al heel gaaf lijkt, en dat ligt dan eigenlijk los van Harry Potter. :qt: Dan zou ik persoonlijk vast wel een goedkopere optie kunnen vinden.

O jee. Heb je wel een duidelijk lijstje met wat er precies allemaal gedaan moet worden? Meestal als ik dat doe ontneemt mij dat stress en kan ik gewoon aftikken wat al gedaan is. Dat doe ik eigenlijk met bijna alles dat een "deadline" heeft. xD

Hahaha. Ja, dat kan ook weer. Mijn voorgaande klasgenoot was op een van de dagen een Slytherin student met wel de Death Eater tattoo trouwens. Weet nog dat ik daarvan een foto heb gezien, gezien ik haar die dag zelf niet eens echt tegenkwam. :qt:

Ik ben altijd al minder nauwkeurig met haar geweest, maar vlechtjes heeft ze niet. Wel enigszins opgekruld onderin. Het zou me echter niet verbazen als ik mijn haar er wel weer voor kleur, zoals ik toen bij twee cosplays eerder deed.

(0) (0)

Posted: Oct 8th, '16, 14:51    

Popodoki

Hugs: 152747
Mood: #TFnation23
Moet je wel iemand zijn die brieven schrijft :'D
Ik heb nog wel leuke cadeau brieven van Harry Potter liggen eigenlijk, maar heb geen behoefte om die zo dicht te plakken, eigenlijk juist sneu dat je dan zegel moet kapotmaken om de brief te openen imo haha

Ja hoor heb ik, helpt bij mij geen ene moer hoor. Ik weet precies wat ik allemaal nog moet doen maar daarmee wordt het nog niet gedaan. Dat gaat pas gebeuren als ik over een weekje op de datum kijk en de paniek er in vliegt, dan stort ik me op alles tegelijk en meestal valt het dan uiteindelijk nog op zen pootjes :P

Als ze er op zaterdag was dan heb ik der vast gezien haha, was namelijk een HP meet waar we best veel Slytherins tussen hadden zitten. Meen dat er wel mensen waren die ook Death Eater tattoos ophadden ook c:

Ooh nee inderdaad sorry, daar verwissel ik der even met Jessie van Toy Story, cowboyhoed eh xD

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥

Posted: Oct 9th, '16, 02:57    

Julie

Hugs: 70406
Hello Popo, do you happen to have the Saloon Girl Background in Soft Blue? :mcglee:

(0) (0)

Posted: Oct 9th, '16, 10:53    

Mirika

Klopt, maar zoals ik eerder al had benoemd, kan wel leuk zijn als je iemand uitnodigt voor een feestje. Ik vier elk jaar wel mijn verjaardag gewoon bijvoorbeeld. xD
Oh ach ik vind dat niet zo'n probleem.

Ja, als je alles zelfs dan nog alleen maar op een stapel laat liggen helpt dat niet zoveel nee. xD Misschien een volgende keer kleine deadlines neerzetten van de dingen die je eerder al wel haalbaar bevat.

Dat was inderdaad op de zaterdag, zal ze vast wel bij geweest zijn... weet dit alleen dus niet zeker. Heb ook geen zin haar foto's door te speuren, haha.

Oooh! Nee dat is inderdaad net iemand anders... en natuurlijk geen spat roze. :qt: Maakt ook niet uit.

(0) (0)

Posted: Oct 9th, '16, 14:33    

Popodoki

Julie wrote:Hello Popo, do you happen to have the Saloon Girl Background in Soft Blue? :mcglee:
I do! How much do you offer? c;
Mirika wrote:Klopt, maar zoals ik eerder al had benoemd, kan wel leuk zijn als je iemand uitnodigt voor een feestje. Ik vier elk jaar wel mijn verjaardag gewoon bijvoorbeeld. xD
Oh ach ik vind dat niet zo'n probleem.

Ja, als je alles zelfs dan nog alleen maar op een stapel laat liggen helpt dat niet zoveel nee. xD Misschien een volgende keer kleine deadlines neerzetten van de dingen die je eerder al wel haalbaar bevat.

Dat was inderdaad op de zaterdag, zal ze vast wel bij geweest zijn... weet dit alleen dus niet zeker. Heb ook geen zin haar foto's door te speuren, haha.

Oooh! Nee dat is inderdaad net iemand anders... en natuurlijk geen spat roze. :qt: Maakt ook niet uit.
Ik heb denk ik 2x echt brieven uitgedeeld voor men Harry Potter themed verjaardagsfeestjes maar ik ben gewoon zo'n nurk dat ik ze persoonlijk geef haha

Deed wel de moeite om ze met koffie te bewerken en inkt te schrijven enz maar die stempel erbij hoefde niet c;

Soms krijg ik wel kleine boostjes, waarbij ik zeg/denk 'ok nu ga ik wel echt eff dit afmaken' en dan doe ik dat ook wel. Zo heb ik men grenades al een beurt gegeven en men schoenen onder handen genomen ;P

Maar moet nog aan men handschoenen prutsen, men hood ineensteken en men bijl afwerken. Nog 13 daagjes ~

Staat ze hier ergens bij? (als je het kan bekijken tenminste, normaal staat ie op public) :P

Ik weet wel wie je bedoelt hoor, weet alleen der naam niet meer haha. Der jurk vond ik altijd al leuk vooral omdat ie roze was c':

(0) (0)
Image

Posted: Oct 9th, '16, 17:58    

Julie

Awesome! :mcglee: Would 15k be okay?

(0) (0)

Posted: Oct 10th, '16, 07:08    

Mirika

Ik zou ze ook persoonlijk geven hoor. Zo ben ik ook. XD Weet je ook zeker dat ze het hebben gekregen en geen geld kwijt aan zegels. Wel gaaf dat je die moeite alsnog heb genomen. Dat zou ik niet zo gauw hebben gedaan met LOTR, moet ik nog hun handschrift leren zeker ook... :qt:

Maar goed dat je dat dan wel hebt, anders moest je nu nog grenades en schoenen doen. :qt: Voor de andere taken gewoon een paar daagjes goed voor zitten denk ik.

Ze staat niet op de groepsfoto, en ik zie haar niet in de gastenlijst van de event... zal ze wel niet hebben geweten dan. :qo: Dus ergens liep een verdwaalde Slytherin~ :qt:

Ik ben niet heel erg van de roze, maar vind haar karakter wel leuk. Vroeger niet trouwens, volgens mij ergerde me ik aan haar, maar dan wordt je wat ouder en dan is haar gedrag wat amusanter. xD Ze heet Mimi.

(0) (0)

Posted: Oct 10th, '16, 14:10    

Popodoki

Julie wrote:Awesome! :mcglee: Would 15k be okay?
Sure, I've sent a trade c:
Mirika wrote:Ik zou ze ook persoonlijk geven hoor. Zo ben ik ook. XD Weet je ook zeker dat ze het hebben gekregen en geen geld kwijt aan zegels. Wel gaaf dat je die moeite alsnog heb genomen. Dat zou ik niet zo gauw hebben gedaan met LOTR, moet ik nog hun handschrift leren zeker ook... :qt:

Maar goed dat je dat dan wel hebt, anders moest je nu nog grenades en schoenen doen. :qt: Voor de andere taken gewoon een paar daagjes goed voor zitten denk ik.

Ze staat niet op de groepsfoto, en ik zie haar niet in de gastenlijst van de event... zal ze wel niet hebben geweten dan. :qo: Dus ergens liep een verdwaalde Slytherin~ :qt:

Ik ben niet heel erg van de roze, maar vind haar karakter wel leuk. Vroeger niet trouwens, volgens mij ergerde me ik aan haar, maar dan wordt je wat ouder en dan is haar gedrag wat amusanter. xD Ze heet Mimi.
Haha lekker brieven schrijven in Lotr taal lijkt me te veel moeite als je vrienden achteraf toch vragen waarschijnlijk 'wat er nou precies staat' c':

Ja men handschoenen heb ik nu ook af, moet alleen de hood en bijl nog (af)maken en dan ben ik klaar. Tuurlijk zijn dat wel weer de zwaarste klusjes die ik altijd het laatst laat, maar komt wel goed :P

We hebben wel een paar mensen gehad die geen interesse hadden of tijd etc voor een meet. Het kan dus zijn dat we ze wel hebben aangesproken maar ze niet naar de meet kwam uiteindelijk c;

Ik hou wel van roze, moest ik een Digimon cosplay doen zou ik dus ook voor haar kiezen. Ik herinner me bitter weinig van persoonlijkheden van iedereen want ik kan me ook echt niet meer herinneren wanneer ik laatst nog eens aan Digimon dacht of ernaar keek haha

Ik weet gewoon nog dat mijn favoriete Digimon dat schattig oranje-beige klein ding was dat veranderde in een engel, van het jongetje en dan de broer ervan met die 'zeehond' :'D

Maar ik heb roze jurkjes genoeg, zelfs eentje dat er best op lijkt. En een cowboyhoed heb ik ook, met dip in het midden. Zou best goed komen :P

(0) (0)
Image

Posted: Oct 10th, '16, 21:34    

Julie

Thank you so much! :qh: Can't wait to make an avi with it~

(0) (0)

Posted: Oct 11th, '16, 06:01    

Mirika

Mijn handschrift is nu al niet te lezen, dus dat zou leuk worden. :qt:

Niet heel handig het zwaarste als laatste te bewaren, maar dat weet je zelf ook wel. :qt: Aan de andere kant is het natuurlijk ook erg fijn alle kleinere dingen uit de weg te hebben. Als ik het zo hoor komt het vast wel goed.

Meestal staan ze dan nog wel in de uitgenodigde lijst voor zover ik Facebook ken. xD Had namelijk gewoon haar naam ingetikt en er kwam niks naar boven.

Nja ze is ook een van de weinigen die een beetje "anders" uitstraalt, de andere "DigiDestined" hebben nogal reguliere kleding aan (op hoeden/helmen na) en ik ben daar een beetje klaar mee nu. xD In seizoen 2 zou alleen het karakter dat ik niet zo leuk vind opvallendere kleding hebben.
En dat geloof ik best, Digimon was lang geleden. Gezien Digimon veel te maken had met de persoonlijkheden van de kinderen is het wel grappig dat dit vergeten wordt.

Oh dat is Patamon, ik denk dat iedereen van Patamon houd. In de meest recent releasde Digimon episodes heeft Patamon wel mijn hart gebroken hoor. De serie heeft zeg maar door dat de nostalgie-generatie het nieuwste seizoen zit te kijken en ze punchen ons lekker fijn in de maag. xD Potverpietje. De zeehond is Gomamon. Mijn (voorgaande want niemand in mijn huidige klas vind het leuk) klasgenoot is ook gek op die Digimon. Hij is wel grappig, maar qua design vind ik m niet zo bijzonder.

Ik zocht juist op kledingsites naar roze jurken om als basis te gebruiken, maar ik kan niks vinden tenzij ik direct bakken aan geld wil betalen voor iets waarvan ik denk "misschien." Probleem is dat ik ook niet weet hoe ik kleding zou kunnen bewerken en mijn beste vriendin (doet mode studie) is te druk omdat ze in haar laatste schooljaar zit en ook nog eens had besloten Japanse les te nemen dit jaar... het enige waar ik haar over hoor praten is zeg maar hoe druk ze het heeft, en ze kletst natuurlijk veel over 1 of 2 grote interesses (een game die ik niet speel of een band die ik niet luister haha, maar ze is eigenlijk geen gamer dus vind het wel leuk). :qt:

(0) (0)

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13580
  • 13581
  • 13582
  • 13583
  • 13584
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum