Julie wrote:Thank you so much!

Can't wait to make an avi with it~
You're welcome c:
Mirika wrote:Mijn handschrift is nu al niet te lezen, dus dat zou leuk worden.
Niet heel handig het zwaarste als laatste te bewaren, maar dat weet je zelf ook wel.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook erg fijn alle kleinere dingen uit de weg te hebben. Als ik het zo hoor komt het vast wel goed.
Meestal staan ze dan nog wel in de uitgenodigde lijst voor zover ik Facebook ken. xD Had namelijk gewoon haar naam ingetikt en er kwam niks naar boven.
Nja ze is ook een van de weinigen die een beetje "anders" uitstraalt, de andere "DigiDestined" hebben nogal reguliere kleding aan (op hoeden/helmen na) en ik ben daar een beetje klaar mee nu. xD In seizoen 2 zou alleen het karakter dat ik niet zo leuk vind opvallendere kleding hebben.
En dat geloof ik best, Digimon was lang geleden. Gezien Digimon veel te maken had met de persoonlijkheden van de kinderen is het wel grappig dat dit vergeten wordt.
Oh dat is Patamon, ik denk dat iedereen van Patamon houd. In de meest recent releasde Digimon episodes heeft Patamon wel mijn hart gebroken hoor. De serie heeft zeg maar door dat de nostalgie-generatie het nieuwste seizoen zit te kijken en ze punchen ons lekker fijn in de maag. xD Potverpietje. De zeehond is Gomamon. Mijn
(voorgaande want niemand in mijn huidige klas vind het leuk) klasgenoot is ook gek op die Digimon. Hij is wel grappig, maar qua design vind ik m niet zo bijzonder.
Ik zocht juist op kledingsites naar roze jurken om als basis te gebruiken, maar ik kan niks vinden tenzij ik direct bakken aan geld wil betalen voor iets waarvan ik denk "misschien." Probleem is dat ik ook niet weet hoe ik kleding zou kunnen bewerken en mijn beste vriendin (doet mode studie) is te druk omdat ze in haar laatste schooljaar zit en ook nog eens had besloten Japanse les te nemen dit jaar... het enige waar ik haar over hoor praten is zeg maar hoe druk ze het heeft, en ze kletst natuurlijk veel over 1 of 2 grote interesses (een game die ik niet speel of een band die ik niet luister haha, maar ze is eigenlijk geen gamer dus vind het wel leuk).

Oh dat ken ik hoor, ik moet echt de tijd nemen om iets mooi te schrijven want men 'echt' handschrift is altijd snel gekribbel dat alleen ik achteraf weet te ontcijferen en zelfs dat soms niet haha
We hebben gewoon de dag zelf mensen aangesproken dus het kan best zijn dat ze niet op fb staat hoor c;
Jaaa komt wel goed hoor, men bijl heeft niet veel werk meer nodig en de hood zou ik eigenlijk op 1-2 daagjes ook af moeten hebben. Zodra die paniek inslaat de week tevoren zie ik het helemaal goed komen! :P
Ik keek vroeger veel meer naar Transformers en Dragon Ball, enkel naar Digimon onder omstandigheden. Dus ook nooit kaarten van gehad zoals pokemon bv dus mijn enige kennis komt echt van enkele afleveringen hier en daar te zien en denk ik ook 2 films als die toevallig opkwamen. En ja de schattige kleintjes doen het meestal goed bij iedereen he, maar zo te horen is er iets ergs met hem gebeurt dan haha
Ik snap dat wel inderdaad, dat je niet veel geld wilt uitgeven aan iets wat je misschien maar 2x draagt, dat probleem heeft elke cosplayer denk ik wel als ie zijn/haar 'maybe' lijst van mogelijke cosplays bekijkt c':