Nja ik weet ook niet waar ik kan zien welke maand ik wat betaal, als ik zo'n overzicht had, wist ik het natuurlijk al en had ik me erop voorbereid door tijdens december niet allemaal dingen te gaan kopen, haha. xD In december hoef je namelijk nooit collegegeld te betalen.
Ik koop ook wel veel online, maar gewoon niet zozeer kledij etcetera.

Aliexpress heb ik wel gebruikt voor bijvoorbeeld knuffeltjes of gewoon sieraden die zo goedkoop zijn dat je ook wel kan verwachten dat het niet perfect is (nou heb ik mijn account daar ook pas sinds een paar maanden, daarvoor ging alles via moeder die een soortvan koopverslaving heeft). Maar ja, vooral voor kleding uit Aziatische landen ben ik het wel met je eens hoor, ik zie dan ook liever een foto van kopers in het kledingstuk, met name westers.
Iedereen heeft wel eens een miskoop, dus daar zeg ik 'fair enough' op. Dat gebeurt gewoon. Maar wauw, dat zijn wel korte mouwen dan. Ach, nu is toch nog iemand er blij mee. xD Alleen wel jammer natuurlijk. Maar kijken naar aantal bestellingen is lastig als mensen zoals ik dingen willen van series die lang niet meer 'in' zijn (wel jammer overigens).
Nja ik heb afbeeldingen naar haar gestuurd van foto's van cosplay jurken die in bijvoorbeeld cosplay webwinkels te koop zijn (die dus te duur zijn of te lang doen over verzenden voor ... RCC? Rotterdam Comic Con?). Die laten natuurlijk al wel bepaalde stoffen zien.

Al is het wel zo dat de kleur al gauw net iets te rood kan zijn, dus op dat gebied wel goed. Mimi's jurk is namelijk "strawberry pink" en ja dat neigt nou eenmaal naar rood toe, maar ik wil wel dat het nog duidelijk is dat het roze is. Ik ben benieuwd vrijdag. Ook wel spannend, iemand zo ontmoeten die ik niet ken, maar dat heb ik over het algemeen wel.
Rotterdam Comic Con: 3/4 maart
DCC: eind maart
Facts: 1/2 april
Het plaatje zo is NOG erger. En volgens mij is Elfia ook altijd in april, geen wonder dat niet iedereen naar alles gaat. Naja, beter dan in hetzelfde weekend gepland zoals twee conventies vorig jaar.