Popodoki wrote:Ben ik blij dat ik niet meer studeer zeg c':
Ik heb de pech dat mijn stijl gewoon voornamelijk niet in winkels hier te vinden is. Hou teveel van 'alternatieve' kledij en heb ook een beetje koopverslaving hoor ~ van die sieraadjes koop ik ook graag, maar dan als klein cadeautje voor men nichtjes of vriendinnen. Vind het leuk om zo nu en dan zonder reden eens iets kleins te geven en voor soms zelfs minder dan een euro heb ik men nichtjes weer eens overtuigd dat ik de coolste nicht ooit ben haha
Protip is nooit iets kopen van 1 size only, met een maattabel die beweert dat die 1 size voor zowel een S als een L goed gaat passen haha
Dan krijg je een jurkje met zogezegd bust 80-100cm, waist 70-90cm en denk je 'hmm daar val ik goed in het midden'... ja mijn nichtje was er wel erg blij mee hoor c;
Ik ben benieuwd voor je, hoop dat je samen de perfecte stof gaat kunnen vinden! Is er daar een stoffenmarkt of een grote stoffenwinkel in de buurt? Of heeft zij gewoon een megagrote voorraad bij haar liggen? :P
Das gewoon zielig, moet je bedenken als je dan bv acteurs ofzo wilt ontmoeten en die zijn verspreid over alle 3, dan ben je gewoon de klos.
2 op hetzelfde weekend lijkt me echt 2 organisaties die elkaar niks gunnen of competitie willen houden ofzo, gewoon dom!
Nja ik studeer ook meer om wat te doen te hebben en niet zozeer het studeren zelf. Niet dat ik geen baan wil, maar ik moet er wel eerst een krijgen, dus was even een HBO studie erbij doen handiger I guess.
Oh, ik koop ook geen kleding in winkels tenzij ik echt iets nodig heb. Ook omdat ze daar niet mijn soort kleding hebben, en omdat ik de shopcultuur echt gewoon vreselijk vind, vooral bij vrouwenkleding afdelingen. Nja als ik het over een koopverslaving heb bedoel ik dat er bijna elke dag wel een pakketje binnenkomt. Vaak kleine dingen, maar dat tikt wel aan hoor. Maar ja, zo creeer je wel status bij je nichtjes en vriendinnen, haha.
Oh nee, one size only is sowieso niet voor mijn lichaamsbouw, dat weet ik al. Ik zit sowieso qua vrouwenmaat op L/XL verspreid, dus die dingen gaan toch nooit werken.

Maar dat je zelfs als 'midden' er niet in past is wel een beetje jammer dan. Je zou verwachten dat het midden juist perfect is.
Ik ook! Ze zei dat die dag een of andere stoffenwinkel opemn was, dus ik denk dat we daar dan heen gaan.
DCC heeft wel net een acteur announced die ik wil zien, maar dat is toch al mijn standaard to-go plek elk jaar, dus dat komt wel goed uit. Eindelijk een keer een acteur waarmee ik nog wel een foto zou willen kopen. Ik bedoel, de acteurs van Lord of the Rings en The Hobbit op ACC waren wel gaaf, maar niet direct mensen waarvan ik zeg "ja daar betaal ik 30 euro ofzo voor om mee op de foto te gaan." Dan moeten ze met net andere acteurs komen.
Volgens mij was het toen DCC en een of andere anime conventie, en zoals je uit deze reactie al merkt ben ik zodanig weinig betrokken tot anime (naast Digimon dan) om het mij wat gedaan te hebben. xD