Popodoki wrote:
Mirika wrote:
Nja ik studeer ook meer om wat te doen te hebben en niet zozeer het studeren zelf. Niet dat ik geen baan wil, maar ik moet er wel eerst een krijgen, dus was even een HBO studie erbij doen handiger I guess.
Oh, ik koop ook geen kleding in winkels tenzij ik echt iets nodig heb. Ook omdat ze daar niet mijn soort kleding hebben, en omdat ik de shopcultuur echt gewoon vreselijk vind, vooral bij vrouwenkleding afdelingen. Nja als ik het over een koopverslaving heb bedoel ik dat er bijna elke dag wel een pakketje binnenkomt. Vaak kleine dingen, maar dat tikt wel aan hoor. Maar ja, zo creeer je wel status bij je nichtjes en vriendinnen, haha.
Oh nee, one size only is sowieso niet voor mijn lichaamsbouw, dat weet ik al. Ik zit sowieso qua vrouwenmaat op L/XL verspreid, dus die dingen gaan toch nooit werken.

Maar dat je zelfs als 'midden' er niet in past is wel een beetje jammer dan. Je zou verwachten dat het midden juist perfect is.
Ik ook! Ze zei dat die dag een of andere stoffenwinkel opemn was, dus ik denk dat we daar dan heen gaan.
DCC heeft wel net een acteur announced die ik wil zien, maar dat is toch al mijn standaard to-go plek elk jaar, dus dat komt wel goed uit. Eindelijk een keer een acteur waarmee ik nog wel een foto zou willen kopen. Ik bedoel, de acteurs van Lord of the Rings en The Hobbit op ACC waren wel gaaf, maar niet direct mensen waarvan ik zeg "ja daar betaal ik 30 euro ofzo voor om mee op de foto te gaan." Dan moeten ze met net andere acteurs komen.
Volgens mij was het toen DCC en een of andere anime conventie, en zoals je uit deze reactie al merkt ben ik zodanig weinig betrokken tot anime (naast Digimon dan) om het mij wat gedaan te hebben. xD
Welke studie doe je ook al weer? c;
Vind de kledij in winkels hier vaak te gewoontjes, ik ga eerder kijken in winkels voor basics als broeken, vesten voor op men werk aan te doen enz en de rest van men spullen komt allemaal online. Vind het ook zo hatelijk al die laatste trends van tegenwoordig, zelfs basics vind ik moeilijker te vinden in 'gewone' winkels want ze moeten er toch altijd een stomme text ofzo opplakken, vreselijk. Enneh, om de dag een pakje is hier niet overdreven c':
Net vandaag nieuwe lolita jas aangekomen, eergisteren een pakje voor vriendin der verjaardag en ik verwacht nog zo'n 4-5 dingen de komende dagen/weken ~
Ja ik zorg dan al dat ik zogezegd goed binnen de afmetingen pas omdat ik er wel aan denk 'het kan een 2-3cm verschillen' en dan is het nog oppassen c':
Ooh wie? Ga je betalen voor een foto dit keer of handtekening? Of beide? Is het die acteur die Robin speelt in Once upon a time? Een vriend van me had die announcement al gedeeld met vol enthousiasme haha
Ik ben 1 keer naar een meer animecon geweest, Tomocon. Dat doe ik nooit meer, was niks te beleven voor me c':
Sorry dat ik weer zo lang verdwenen was, weer es een van mijn forum dips dat ik gewoon even geen zin in fora heb. xD Niks persoonlijks, dit gebeurt dan op elk forum dat ik zit.
Ik studeer game design (naja, de studie heeft officieel een andere naam, maar de major is game design). Omdat ik game artist ben is portfolio natuurlijk beter dan of je nou een MBO of HBO diploma hebt, maar ik heb een bedrijf eens horen zeggen dat wanneer ze stagiaires ontvangen ze MBO studenten hun brieven direct weg tossen, dus om dat te vermijden bij echte banen toch maar doorgaan.
Nja ik kan nog wel met gewone kleding leven zolang het in de juiste kleuren is, maar ja, ik ben dan inderdaad nog steeds wel kieskeurig. Vroeger kon ik nog wel eens wat vinden bij de Clockhouse afdeling van de C&A. Weet niet meer hoe die nu is, maar de laatste keren dat ik bij die afdeling keek was het niet succesvol. En ja, ik kom er dus ook voornamelijk voor broeken, en de trends werken mij ook tegen. xD Skinny jeans zijn ja helemaal in enzo, maar niemand wil een vrouw van maat 44-46 in een skinny jeans zien, dus ik snap niet dat er geen normale broeken worden gemaakt. Die domme teksten zijn ook een turn-off voor mij. Het slaat vaak nergens op, of het is direct zo'n woord dat klinkt alsof je op een arrogante manier self-esteem hebt.
Die dingen heb je nu tegen de tijd allemaal al wel, haha.
Dat is wel een goeie trouwens, extra rekening met 2-3 cm houden. Dat is iets waar ik dan weer niet aan denk. Ik denk gewoon "dit is de meting en dat is het."
Je had het al goed geraden, haha. Robin van Once. Ik wilde voor een foto gaan (ik hecht niet al teveel waarde aan handtekeningen meer, vind zoiets leuker bij bandleden). Probleem is: hij kan alleen voor 12 uur. Dit is erg lastig voor mij te halen, vooral als ik met een vriendin heenga dat bekend is met te laat komen (ik ga dit jaar streng zijn, vond vorig jaar echt super kut omdat ik zoveel uren aan haar verloor). Ik vind het wel echt super jammer.
Haha. Nja, ik ken al die anime cons qua sfeer dus niet.
Oh, en cosplay update: ik heb gister de proef-jurk gepast. Die zit goed, alleen kleine aanpassingen voor waar het iets ruimer moet omdat het anders gaat kreukelen (dat is jammer natuurlijk). Ik heb Mimi's hoed inmiddels al wel. Donderdag wordt mij de definitieve jurk gebracht.