Sinds ik ben begonnen op het MBO begon ik een idee te hebben voor een eigen game ja. xD Maar ja, eigen game betekend eigen bedrijf nodig.
Teveel werk weet ik niet, maar zeker wel teveel verantwoordelijkheid en te autistisch, om maar zo te zeggen (niet dat autisten het niet kunnen tho, maar in mijn geval...).
Ooh! Pff, voor 5 euro is dat het wel waard. Je kan er vast wel wat mee, en anders kom je er snel achter.
Goed zo! Normaal neem ik elk jaar ook drie flessen water mee (gekocht en dus al gevuld), probeerde nu een lege fles mee te nemen die ik zelf kan vullen... niet zo succesvol. Dat klinkt trouwens wel als een waardevolle aanpassing. Suf eigenlijk, ik dacht er niet aan dat je je outfit gewoon kan testen. Maar wow, om het kwartier, je blijft lekker druk. XD
Het is wel eng om te vragen hoor, maar hij snapt de situatie vast wel. En dat werkt ook natuurlijk, ik zou een groepsfoto ook best prima vinden, al is het wel leuker als er dan wel minstens een vriendin ook bij op staat.
Galaxy hair! Awesome!
Ik heb geen idee hoe ik foto's kan maken van mijn volledige outfit, en ik heb alleen een foto met 1 cosplay (de rest viel me tegen of niet iets waar ik fan van ben)... en daarin is mijn pose een beetje derpy. Moet ik nog aan werken.
image
is met een karakter van World of Warcraft, spel dat ik sinds 8 maand ofzo speel (tot nu toe nog gratis ook). Ik had mijn Palmon maar niet vast, omdat ze zo'n kleine knuffel is en dan kom ik aan met mijn grote handen.
Werd wel herkend, sommigen maakten zelfs een foto van me. ^^ En small-talk over Digimon, haha (voornamelijk dat ze get lang niet hebben gezien of dat ze het jammer vinden dat het geen hype meer is).