Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13628
  • 13629
  • 13630
  • 13631
  • 13632
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1111 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1218 ]
Total votes : 2329
 Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ [check my ART CONTEST c;]
Posted: Feb 24th, '17, 16:22    

Popodoki

Hugs: 151930
Mood: #TFnation23
Julie wrote:Hello, could I buy the Elegant Furry Skin (Sky Blue) please? :mchappy:
Sure, does 18k sound good?

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥

Posted: Feb 24th, '17, 19:15    

Julie

Hugs: 69901
Sounds great, thank you! :qh:

(0) (0)

Posted: Feb 25th, '17, 19:58    

Popodoki

Thanks for buying c:

(0) (0)
Image

Posted: Mar 3rd, '17, 08:41    

Mirika

Hugs: 4528
Mood: Overall alright
Popodoki wrote:
Mirika wrote:Een baan als game artist dus, als het even meezit. xD

Nja en anders is het broekenprobleem nog wel met dat ik ze laag vind zitten (niet comfortabel naar mijn mening). :qt: Het is echt zo'n kledingstuk dat niet meezit voor mij.

Ik koop voorlopig maar even niks. :') Ik moet natuurlijk nu juist mijn geld bewaren voor de Comic Cons, haha.

Stretchy stof is ook niet altijd alles. Gezien de lack of interest in alles wat bodyhugging kan zijn (fabrics & skin, het typische autisme conflict, haha), zullen stretchy dingen niet zo gauw werken gezien het dan al iets waarschijnlijk moet zijn wat dus bodyhugging is. Of heb ik dat verkeerd? :qo:

Nee, foto gaat dan helaas niet door. Ik hoop natuurlijk wel een panel of dergelijke te kunnen bezoeken, die doet ie vast wel.

En foto's komen natuurlijk wel, dat komt sowieso goed. Doe wel zonder handschoenen; niet omdat ik niet mijn outfit compleet wil, maar omdat ze gewoon onpraktisch zijn op conventies. Elke keer als ik dan wat wil kopen moeten die dingen uit... nee dank je. :qt:

Oh dat is ergens wel jammer, maar dan moet je dus een sacrifice maken voor een coole outfit, haha. Ik wens je er echt veel succes mee. Ik weet nog dat ik helemaal doodging van mijn Ladybug clip earrings, maar ik had het ervoor over (af en toe wel uit gedaan omdat anders mijn oorlel eraf zou vallen ben ik van overtuigd).
And of course I demand a photo as well. XD
Jaa maar iets specifieker, wat voor games, heb je een droom-company waar je voor zou willen werken? o;

2 opties dan eh: kleedjes/rokjes, of je leert naaien haha

Je kan misschien nog langs zijn panel of handtekeningen tafeltje gaan en om een foto vragen. Vriendin van me heeft het 2x geflikt om aan een panel (achteraf) een foto te krijgen ;P

Hahaa ja handschoenen heb ik dus ook, én masker dat al mijn zintuigen verpest. Gaat lachen worden denk ik zo c':
Ik las ook gewoon af en toe een pauze in, om niet alleen men masker en handschoenen eff af te hebben maar ook genoeg te drinken enz natuurlijk want daar moet ik ook goed op letten bij zo'n cosplay.

Pics komen of je nu wilt of niet ;P
Oh nee, ik heb geen droom-company. Ik weet bij voorbaat al dat ik niet bij een te groot bedrijf zou willen werken. Heb wel een droom voor een MMO te werken, maar niet een specifieke (en ik heb zelf op zich ook een idee voor een MMO, maar ik ben niet van plan een bedrijf te starten).

Nja rokjes lijken naar mijn mening al gauw lelijk als je heupen en dijen zo breed zijn. XD Ik heb vroeger toen mijn moeder een naaimachine had haar wel eens broeken korter laten naaien, maar eh, het feit dat dit zo vaak nodig was is eigenlijk al op zich absurd.

Ooh ja, dat zou ik kunnen proberen. Desnoods leg ik heb uit dat het ook komt door zijn tijdslot, anders had ik zo betaald. Robin Hood & de roze vlek. Dat moet toch wel gebeuren. xD

Oooh nee! Ik hoop dat het dan wel te doen is op gebied van er nog plezier mee kunnen hebben. xD En ja, fulltime in outfit is ook niet mogelijk zo. Dan val je ter plekke dood. Misschien dat vrienden mee kunnen opletten dat je wel genoeg pauzes neemt. :qt: Of het is misschien vervelend genoeg dat je er zelf vaak genoeg aan denkt en dus niet jezelf martelt.

Jeuj!

(0) (0)

Posted: Mar 4th, '17, 20:48    

Popodoki

Mirika wrote: Oh nee, ik heb geen droom-company. Ik weet bij voorbaat al dat ik niet bij een te groot bedrijf zou willen werken. Heb wel een droom voor een MMO te werken, maar niet een specifieke (en ik heb zelf op zich ook een idee voor een MMO, maar ik ben niet van plan een bedrijf te starten).

Nja rokjes lijken naar mijn mening al gauw lelijk als je heupen en dijen zo breed zijn. XD Ik heb vroeger toen mijn moeder een naaimachine had haar wel eens broeken korter laten naaien, maar eh, het feit dat dit zo vaak nodig was is eigenlijk al op zich absurd.

Ooh ja, dat zou ik kunnen proberen. Desnoods leg ik heb uit dat het ook komt door zijn tijdslot, anders had ik zo betaald. Robin Hood & de roze vlek. Dat moet toch wel gebeuren. xD

Oooh nee! Ik hoop dat het dan wel te doen is op gebied van er nog plezier mee kunnen hebben. xD En ja, fulltime in outfit is ook niet mogelijk zo. Dan val je ter plekke dood. Misschien dat vrienden mee kunnen opletten dat je wel genoeg pauzes neemt. :qt: Of het is misschien vervelend genoeg dat je er zelf vaak genoeg aan denkt en dus niet jezelf martelt.

Jeuj!
Je hebt je eigen idee om een game te maken bedoel je? c:
Waarom geen eigen bedrijf, teveel werk en verantwoordelijkheid? :P

Ik heb vandaag een handnaaimachientje gekocht, ga kijken of het iets is, om zelf kleine handelingen als iets inkorten te doen. En als het niks is was het nog maar 5 euro.

Nou ik ben wel consequent met mezelf, ik neem water en dextro energy/druivensuiker mee en ik zorg dat ik echt wel genoeg pauzes neem. Ik ga ook het masker wat proberen aan te passen zodat ik er wat beter in kan ademen, want zoals het nu zit (heb er eens een halfuurtje mee rondgelopen thuis) is het echt hoofdpijn verwekkend, vooral omdat het ook zo strak zit aan men voorhoofd en ik er mijn bril niet onder kan dragen...
Dus ja ik ga waarschijnlijk om het kwartier even alles uittrekken en een time-out inlassen c':

Mij lijkt het de moeite waard om eens te vragen, een nee heb je en een ja kan je krijgen eh. Mijn vriendin had er toen bij 1 acteur wel een groepsfoto van moeten maken met andere Potterfans (was de acteur van Seamus Finnigan) maar ze stond er zelf goed op en dichtst bij hem dus ze was nog steeds erg tevreden ~

Maandag ga ik men haar kleuren, galaxy hair here I come :D

Heb jij al fotos van je jurkje nu? :P

(0) (0)
Image

Posted: Mar 4th, '17, 22:59    

Mirika

Sinds ik ben begonnen op het MBO begon ik een idee te hebben voor een eigen game ja. xD Maar ja, eigen game betekend eigen bedrijf nodig.
Teveel werk weet ik niet, maar zeker wel teveel verantwoordelijkheid en te autistisch, om maar zo te zeggen (niet dat autisten het niet kunnen tho, maar in mijn geval...). :qt:

Ooh! Pff, voor 5 euro is dat het wel waard. Je kan er vast wel wat mee, en anders kom je er snel achter.

Goed zo! Normaal neem ik elk jaar ook drie flessen water mee (gekocht en dus al gevuld), probeerde nu een lege fles mee te nemen die ik zelf kan vullen... niet zo succesvol. Dat klinkt trouwens wel als een waardevolle aanpassing. Suf eigenlijk, ik dacht er niet aan dat je je outfit gewoon kan testen. Maar wow, om het kwartier, je blijft lekker druk. XD

Het is wel eng om te vragen hoor, maar hij snapt de situatie vast wel. En dat werkt ook natuurlijk, ik zou een groepsfoto ook best prima vinden, al is het wel leuker als er dan wel minstens een vriendin ook bij op staat.

Galaxy hair! Awesome!

Ik heb geen idee hoe ik foto's kan maken van mijn volledige outfit, en ik heb alleen een foto met 1 cosplay (de rest viel me tegen of niet iets waar ik fan van ben)... en daarin is mijn pose een beetje derpy. Moet ik nog aan werken. :qt:
image
is met een karakter van World of Warcraft, spel dat ik sinds 8 maand ofzo speel (tot nu toe nog gratis ook). Ik had mijn Palmon maar niet vast, omdat ze zo'n kleine knuffel is en dan kom ik aan met mijn grote handen.

Werd wel herkend, sommigen maakten zelfs een foto van me. ^^ En small-talk over Digimon, haha (voornamelijk dat ze get lang niet hebben gezien of dat ze het jammer vinden dat het geen hype meer is).

(0) (0)

Posted: Mar 5th, '17, 16:30    

Popodoki

Mirika wrote:Sinds ik ben begonnen op het MBO begon ik een idee te hebben voor een eigen game ja. xD Maar ja, eigen game betekend eigen bedrijf nodig.
Teveel werk weet ik niet, maar zeker wel teveel verantwoordelijkheid en te autistisch, om maar zo te zeggen (niet dat autisten het niet kunnen tho, maar in mijn geval...). :qt:

Ooh! Pff, voor 5 euro is dat het wel waard. Je kan er vast wel wat mee, en anders kom je er snel achter.

Goed zo! Normaal neem ik elk jaar ook drie flessen water mee (gekocht en dus al gevuld), probeerde nu een lege fles mee te nemen die ik zelf kan vullen... niet zo succesvol. Dat klinkt trouwens wel als een waardevolle aanpassing. Suf eigenlijk, ik dacht er niet aan dat je je outfit gewoon kan testen. Maar wow, om het kwartier, je blijft lekker druk. XD

Het is wel eng om te vragen hoor, maar hij snapt de situatie vast wel. En dat werkt ook natuurlijk, ik zou een groepsfoto ook best prima vinden, al is het wel leuker als er dan wel minstens een vriendin ook bij op staat.

Galaxy hair! Awesome!

Ik heb geen idee hoe ik foto's kan maken van mijn volledige outfit, en ik heb alleen een foto met 1 cosplay (de rest viel me tegen of niet iets waar ik fan van ben)... en daarin is mijn pose een beetje derpy. Moet ik nog aan werken. :qt:
image
is met een karakter van World of Warcraft, spel dat ik sinds 8 maand ofzo speel (tot nu toe nog gratis ook). Ik had mijn Palmon maar niet vast, omdat ze zo'n kleine knuffel is en dan kom ik aan met mijn grote handen.

Werd wel herkend, sommigen maakten zelfs een foto van me. ^^ En small-talk over Digimon, haha (voornamelijk dat ze get lang niet hebben gezien of dat ze het jammer vinden dat het geen hype meer is).

Misschien kan je samen met anderen een bedrijf en game starten, gedeelde verantwoordelijkheid en in team werken gaat dan misschien beter af? Zou jammer zijn om een leuk idee te hebben voor een game en het te moeten opbergen omdat je er niet mee aan de slag kan bij een bedrijf.
Maar misschien is dat natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet er dan ook bitter weinig van c':

Ja ik ga het gewoon uit proberen door wat patches op men jeansjasje bij te zetten, heb er nog genoeg liggen ~

Niet successvol als in te weinig vulmogelijkheden? Ik ga naar facts 1 flesje water en 1 flesje cola meenemen, dat doe ik altijd. En dan een pakje druivensuiker, klein rolletje tape voor cosplay emergencies en kleingeld in geval ze wc aanrekenen. Eten ga ik cheap doen aan de ikea die vlak tegenover het gebouw van Facts staat. Heb ik vorige keer ook gedaan, komt helemaal goed normaal ;P

Naja ik zeg kwartier, maar ik ga gewoon de dag zelf bekijken natuurlijk.

Ooh je ziet er super cute uit! cx
De jurk is goed gelukt zeg, en ha ik vind de hoed eigenlijk echt kicken! :D

Dat heb je dan wel uiteraard met zo'n fandom, ik denk dat Digimon bijna als old school beschouwd word deze tijden o;

(0) (0)
Image

Posted: Mar 7th, '17, 15:00    

Mirika

Dat zou wel een optie zijn I guess, maar dat is toch iets voor de verre, verre toekomst.

Vulmogelijkheden zijn er wel, maar ik ga niet gauw een flesje vullen als ik achter iemand aan waggel bijvoorbeeld, terwijl als ik het zou zeggen het wel zou gebeuren, dus mogelijkheid is er wel. Ik heb normaal dus altijd een aantal flesjes water en Wasa crackers met al spul erop, en vaak heb ik van die aanbiedingsbonnen bij mijn trein tickets (in dit geval koek met koffie en patat met snack)... dus daar eten kopen hoeft voor mij inderdaad ook nooit. Niet omdat ik cheap wil doen, maar vanwege de rijen. :qt:

Yeah, je ziet wel. Je hebt nog even.

Dankje! En ja, ik had de jurkmaakster ook al de complimenten gestuurd dat ze het goed had gedaan gezien commentaar die ik zaterdag kreeg. c: En ja, Digimon wordt zo wel gezien hoor. Ik vertelde die persoon nog dat ik hoopte dat het Tri seizoen weer leven in Digimon zou schoppen, maar helaas. xD

(0) (0)

Posted: Mar 9th, '17, 00:31    

Haze

Hugs: 227271
Hello, could I have the following for now? c:
Amphisbaena eyes 7k
hair 6k
skin 10k
top 7k
- Angel Background lavender 15k

(0) (0)
Looking for the following knuffel:
Halloween 2014

Butterfly lair leadband

Posted: Mar 9th, '17, 15:50    

Popodoki

Haze wrote:Hello, could I have the following for now? c:
Amphisbaena eyes 7k
hair 6k
skin 10k
top 7k
- Angel Background lavender 15k
Trade sent! c:
Mirika wrote:Dat zou wel een optie zijn I guess, maar dat is toch iets voor de verre, verre toekomst.

Vulmogelijkheden zijn er wel, maar ik ga niet gauw een flesje vullen als ik achter iemand aan waggel bijvoorbeeld, terwijl als ik het zou zeggen het wel zou gebeuren, dus mogelijkheid is er wel. Ik heb normaal dus altijd een aantal flesjes water en Wasa crackers met al spul erop, en vaak heb ik van die aanbiedingsbonnen bij mijn trein tickets (in dit geval koek met koffie en patat met snack)... dus daar eten kopen hoeft voor mij inderdaad ook nooit. Niet omdat ik cheap wil doen, maar vanwege de rijen. :qt:

Yeah, je ziet wel. Je hebt nog even.

Dankje! En ja, ik had de jurkmaakster ook al de complimenten gestuurd dat ze het goed had gedaan gezien commentaar die ik zaterdag kreeg. c: En ja, Digimon wordt zo wel gezien hoor. Ik vertelde die persoon nog dat ik hoopte dat het Tri seizoen weer leven in Digimon zou schoppen, maar helaas. xD
Ooh ja man, die rijen aan de foodstands zijn echt bij elke con niet normaal. Bij Ikea schiet het al veel beter op zelfs als er rijen zijn, én tis veel cheaper. Daar wandel ik dus bij Facts wel even voor naar de overkant c':

Nu ga ik eerlijk zeggen dat ik denk ik maar 1 seizoen van Digimon volledig heb gekeken, en dan een paar films :'P

Ik had wel zo'n schattig digimon-tamagotchi speeltje!

(0) (0)
Image

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13628
  • 13629
  • 13630
  • 13631
  • 13632
  • 13959