Popodoki wrote:
Mirika wrote:Dat zou wel een optie zijn I guess, maar dat is toch iets voor de verre, verre toekomst.
Vulmogelijkheden zijn er wel, maar ik ga niet gauw een flesje vullen als ik achter iemand aan waggel bijvoorbeeld, terwijl als ik het zou zeggen het wel zou gebeuren, dus mogelijkheid is er wel. Ik heb normaal dus altijd een aantal flesjes water en Wasa crackers met al spul erop, en vaak heb ik van die aanbiedingsbonnen bij mijn trein tickets (in dit geval koek met koffie en patat met snack)... dus daar eten kopen hoeft voor mij inderdaad ook nooit. Niet omdat ik cheap wil doen, maar vanwege de rijen.
Yeah, je ziet wel. Je hebt nog even.
Dankje! En ja, ik had de jurkmaakster ook al de complimenten gestuurd dat ze het goed had gedaan gezien commentaar die ik zaterdag kreeg. c: En ja, Digimon wordt zo wel gezien hoor. Ik vertelde die persoon nog dat ik hoopte dat het Tri seizoen weer leven in Digimon zou schoppen, maar helaas. xD
Ooh ja man, die rijen aan de foodstands zijn echt bij elke con niet normaal. Bij Ikea schiet het al veel beter op zelfs als er rijen zijn, én tis veel cheaper. Daar wandel ik dus bij Facts wel even voor naar de overkant c':
Nu ga ik eerlijk zeggen dat ik denk ik maar 1 seizoen van Digimon volledig heb gekeken, en dan een paar films :'P
Ik had wel zo'n schattig digimon-tamagotchi speeltje!
Ik heug mij dat de rijen bij DCC nog meevielen vergeleken met ACC, maar misschien was dat omdat ze gewoon meer opties hadden qua food stands. Meer optie = meer division over stands. Haha, ik eet eigenlijk nooit bij Ikea; ligt voor mij nogal afgelegen; je vind me eerder bij de sushi plek tegenover de Ikea.

30 euro en dan mag je zoveel eten EN drinken, en de kwaliteit is wel prima te doen (ik ken wel een betere plek, maar die zit echt achter je kont aan qua tijd en is niet inclusief drinken). Maar goed, dat is weer lekker off-topic. xD Ik wil wel een keer naar Facts, maar niet in een jaar met drie Comic Cons, haha.
Oh? Seizoen 1 en 2 waren uitgezonden op TV vroeger, dus heb wel beide gezien. Nouja, behalve dat Nederlandse TV flink heeft staan te knippen in seizoen 2 (alles wat met Kerst te maken had, hebben ze eruit geknipt: ze waren bang dat het kinderen zou verwarren tijdens niet-Kerst periodes). Tri is recent, dus dat verwacht ik ook niet dat je dat hebt gezien. XD
Oh leuk! Dat had ik niet, maar wel normale tamagotchi natuurlijk. Wat is een kind zonder tamagotchi!