Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13640
  • 13641
  • 13642
  • 13643
  • 13644
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1111 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1218 ]
Total votes : 2329
 Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ [300 items for sale c:]
Posted: Apr 12th, '17, 21:41    

Popodoki

Hugs: 151883
Mood: #TFnation23
Ik ga ook gewoon bij de ikea no matter what, maar ik denk niet dat het weer iets uitmaakt want het kon evengoed regenen het weekend bv en dan zouden ze het denk ik niet aflasten hoor o;

en het zag er best druk uit elke keer ik bij de halopening langsliep

Haha Merry misschien zit ik mis hoor, kan best want ik ben slecht in tijdperiodes inschatten :P

Celebration is elk jaar rond die tijd, wil het nog eens meemaken omdat de sfeer er toen echt...magisch was! Moet je inbeelden dat in het park dan 1 op 5 écht Potterfan was, ipv like 1 op 10-15 een middel tot grote fan is. Die sfeer voelde je gewoon. En ik hou ook van die hitte, is zo'n lekker omarmende warmte vind ik. Ik liep er nog gewoon in volle robes rond zonder dat het me te drukkend werd, heerlijk!

London planning is 1 dagje HP tour, 1 dagje winkelen en 1 dagje comic con ~

Japan wil ik ook ooit heen, zo jaloers! Hoe lang ga je en wat heb je gepland? :P

Ik zou super moeten sparen om erheen te gaan, want dan wil ik met een volle koffer lolita terugkomen haha

Is een buurtsupermarket dus bijna niks anders dan vaste klanten wat echt super sfeer is, iedereen kent je op een gegeven moment gewoon met naam en je kan bij binnenkomst al dingen klaarleggen voor een klant omdat je uit gewoonte weet wat ze willen, is zalig c'':

We doen een beetje alles, hebben geen echte afdelingen omdat we kleinere supermarkt zijn. We hebben wel alles wat een Spar heeft want we zijn aangesloten bij Spar Express, maar alles is gewoon...knus

Is goed hoor ;P

haha heb je vaste lijn? fulltime?
Haze wrote:Oops could you please take out the lilac one then?
I appear to already have it, must had gotten it off the market at a point. :mcheh:
no problem, I'll take it out!

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥

Posted: Apr 12th, '17, 21:53    

Merrymaking

Hugs: 199276
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
Op de heenweg wel hoor, Moving, ik neem altijd lege koffers mee. Maar terug zal je moeten zwemmen ;D

Ja zoiets zou ik ook nog wel eens mee willen maken, lijkt me zo groots! :mclove:
Maar aan de andere kant geef ik m'n geld liever uit aan het zien van nieuwe bestemmingen en dan vooral zo veel mogelijk natuur en cultuur, dus dat is altijd zo'n tweestrijd...
Ik was er toen in begin Februari dus echt drukkend was het niet, het was gewoon heerlijk. Ik mis die warmte echt x3

Je zou denken dat je de HP tour daar al wel zou kennen onderhand :p
Maar klinkt tof :qh:

Moet je zeker doen, is echt een fantastisch land, niets over gelogen :mclove:
Dit keer ga ik met m'n kendo dojo mee, 2 weekjes maar, dus het is vooral heel veel van hot naar her vliegen om te trainen. Maar gelukkig ook wel tijd voor andere dingen! Tot m'n grote verrassing besloot m'n moeder ineens mee te gaan, dus ik bouw zo veel mogelijk sightseeing in. Voor de geïnteresseerden, de volledige voorlopige planning vind je hier :3

Een volle koffer lolita probeerde ik vorige keer ook, maar dat valt nog tegen! Het is niet echt een mainstream stijl meer of zo :s
Alleen op Takeshita Dori zelf zag ik van die winkels, en na heel hard zoeken had ik een paar kneiterdure gevonden in Nagoya, maar voor de rest kon ik ze haast niet vinden... alleen Bodyliner eigenlijk xD
Heb ook maar welgeteld één lolita outfit op straat in Tokyo gezien, en de meneer in kwestie was erg nerveuzig, dus die zal het ook niet zo vaak doen. :p

Jaa vaste klanten maken het werk echt superleuk! Is veel persoonlijker dan die stomme supermarkten met elke week weer een andere biepmiep. Zo kan je ook nog eens een gezellig praatje houden en zo. Ik zou het wel een keertje willen zien, het klinkt leuk, zulke supertjes hebben wij in mijn stad echt niet meer :3

Nee hoor, alle lijnen die bij de vestiging horen. Geen rondje kerk of zo ;D
28 tot 40-urencontract op het moment nog, maar in de praktijk is dat fulltime. Nouja, op het moment zit er nog een verplichte dag school bij, maar da's ook nog maar 2 maandjes of zo :p

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。

Image

So what if I misbehave? It's what everybody craves.
You want it? I got it. See what you like~
We could have it all by the end of the night
Your money and power, my sinful delight
A hit of a heaven, and hell, a hell of a high!

Posted: Apr 12th, '17, 22:03    

Popodoki

Ik ben vorig jaar letterlijk voor die 3 dagen celebration gegaan, en dan dagje voor heenvlucht en dagje voor terugvlucht en de volgende dag was ik terug aan het werk :P

Jaa het word de derde keer maar ze gaan nu net in mei een stukje erbij openen, the Forbidden Forest! Dus iedere keer wat nieuws want de vorige keer hadden ze ook dingen erbij die ik de eerste keer niet zag ;'D
Maar ja hierna ga ik het wel gezien hebben hoor

Nou die 7/5 klinkt als de leukste dag, for obvious reasons ~

En als ik ga, gaan de mensen toch tenminste 1 persoon in lolita zien rondlopen and it will be me! Ik heb lijst van winkels die ik wil bezoeken, sommige weet ik liggen echt verstopt op 2de verdiepingen of in winkelcentra enz dus als ik denk ik gewoon straat zou doorlopen zou ik de helft niet vinden o':

Bodyline stap ik niet binnen, alleen misschien voor een paar schoenen omdat die nog meevallen afhankelijk van welk model je pakt, maar idk mr. Yan sponsor ik liever niet haha dan spaar ik wel en bezoek ik liever de 'echte' brands, en closet child natuurlijk!

Precies, je bent eigenlijk mee een deel van de buurt als je in de winkel werkt, je leeft mee met de mensen. Voelt zowel letterlijk als figuurlijk c':

Klinkt wel nice, ben blij dat je wat gevonden hebt!

(0) (0)
Image

Posted: Apr 12th, '17, 22:11    

Merrymaking

Forbidden Forest?? Echt? :mclove:
Laat vooral weten hoe het was! Foto's op Facebook! Doe het!
Daar word ik namelijk wel heel nieuwsgierig van.

Hmm, volgende keer Osaka dus? ;D

Jaja, possible sightseeing spots, eh. :qwor:
Maar ik heb al duidelijk tegen m'n mams gezegd dat ik dit keer toch wel graag Harajuku fashion wil zien, maar dan moet het weer wel meezitten. Anders is Takeshita Dori niet wat je ervan zou verwachten :p

Klopt, in Nagoya zaten ze ook ergens op de bovenste, stoffige verdiepingen :p
Wat is er met Yan-san dan? ( :qlol: )
Zijn ook rommelige kutwinkels hoor :p
Je kan niet eens passen.
Als je het okay vindt om te delen mag je dat lijstje best even doorgeven, dan weet ik tenminste ook waar ik moet zoeken :p

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。

Image

Posted: Apr 12th, '17, 22:19    

Popodoki

Jaa tuurlijk joh komt een heel fb album van like always haha ;D

Ik had op connections ooit een hele uiteplande Japan trip gespot van 10 dagen, met tour van de meeste bekende en grote steden, met tempels en theeceremonies en shoptrips waarvan 2-3 dagen Tokyo en die was perf, met gidsen en al. Als ik ooit geld genoeg heb gespaard wil ik die terugvinden en boeken :P

Ik heb lijstje bij men likes op tumblr, ik zoek em morgen (heb meer dan 10k likes, en moet nu naar bed) en dan pm ik hem door!

Ben nu slapen, leuk je nog eens te spreken <3

(0) (0)
Image

Posted: Apr 12th, '17, 22:22    

Merrymaking

Hmm, wat kostte dat dan? Ik vind het altijd veel leuker om zelf te plannen, en is ook nog eens veel betaalbaarder meestal :3
Vond het al zo erg dat het grootste gedeelte nu gepland werd door iemand anders van de groep :p

Thanks! :D
Welterusten, ik spreek je morgen dan wel weer! :qh:

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。

Image

Posted: Apr 13th, '17, 04:00    

Dearest

Hugs: 136010
Mood: spiritual
Popodoki wrote:
Bastet Skin 25k
Light Gen 12 Eyes (Lilac) 12k
Light Gen 3 Horn (Blue White) 7k
Red Riding Hood Eyes (Leaf Green) 10k
Vintage Rose Tattoo 20k
Peacock Robe 18k
Porcelain Doll Eyes 20k
Olivia Eyes (Beige) 12k
Moomoo Skin 15k
Arctic Fox Eyes 12k
Ganguro Stars and Hearts 10k
thank you so much and i'm sorry for the trouble! could you send a trade for the light gen 12 eyes (lilac), the light gen 3 horn (blue white) and the red riding hood eyes (leaf green), and keep the other items on hold for me please? also could you add air gen 5 wings to the items on hold? (how much would those cost btw?)

(0) (0)
Stroctoperry wrote:Because KofK trumps homework, for some reason.
Death Candy wrote:I just realized that "take out" means food, dating, and murder. And if you were a female praying mantis you'd have all three.
Akili Li wrote:People talk about bravery in these super dramatic terms like it only applies to soldiers going to war, but for all that I think true courage is found in the hard every day moments of social interaction and standing up for what you believe in even when it's not life-or-death, when it's instead a matter of approval-or-ostracization among people whose opinions you care about. That's harder, to my mind. That's an ongoing, you have to live with it forever thing, instead of one single moment that's the exception instead of the rule.
AsheSkyler wrote:Bless the modern era's availability of so much art and creativity. [...]our ability to connect and share such wonderful things makes it a good time to be alive. :qh:

Posted: Apr 13th, '17, 09:30    

Mirika

Hugs: 4518
Mood: Overall alright
movingenergie wrote:De standaard sims gebruik ik altijd om ruzie mee te maken xD
Daar zijn ze goed voor (a)
Mijn probleem is dat de families die je op het moment niet speelt echt van alles kunnen gaan doen met die standaard Sims, daarom vind ik ze ook vervelend.

En wow er is veel gebeurd in the thread.

(0) (0)

Posted: Apr 13th, '17, 09:32    

movingenergie

Hugs: 90611
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Ja dat is inderdaad jammer van de standaard sims

De candy caravan is er, dus er moet geklets worden (:

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «

Posted: Apr 13th, '17, 16:39    

Popodoki

Merry: Connections aanbod voor Japan c;

De planning die mij het meest aansprak was die van ong 1300€ voor 11 dagen

en ik ga nu op zoek naar het lijstje :P
Ambarsariya wrote: thank you so much and i'm sorry for the trouble! could you send a trade for the light gen 12 eyes (lilac), the light gen 3 horn (blue white) and the red riding hood eyes (leaf green), and keep the other items on hold for me please? also could you add air gen 5 wings to the items on hold? (how much would those cost btw?)
Sending trade c:

17k for the wings?

(0) (0)
Image

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13640
  • 13641
  • 13642
  • 13643