Op de heenweg wel hoor, Moving, ik neem altijd lege koffers mee. Maar terug zal je moeten zwemmen ;D
Ja zoiets zou ik ook nog wel eens mee willen maken, lijkt me zo groots!
Maar aan de andere kant geef ik m'n geld liever uit aan het zien van nieuwe bestemmingen en dan vooral zo veel mogelijk natuur en cultuur, dus dat is altijd zo'n tweestrijd...
Ik was er toen in begin Februari dus echt drukkend was het niet, het was gewoon heerlijk. Ik mis die warmte echt x3
Je zou denken dat je de HP tour daar al wel zou kennen onderhand :p
Maar klinkt tof
Moet je zeker doen, is echt een fantastisch land, niets over gelogen
Dit keer ga ik met m'n kendo dojo mee, 2 weekjes maar, dus het is vooral heel veel van hot naar her vliegen om te trainen. Maar gelukkig ook wel tijd voor andere dingen! Tot m'n grote verrassing besloot m'n moeder ineens mee te gaan, dus ik bouw zo veel mogelijk sightseeing in. Voor de geïnteresseerden, de volledige voorlopige planning vind je
hier :3
Een volle koffer lolita probeerde ik vorige keer ook, maar dat valt nog tegen! Het is niet echt een mainstream stijl meer of zo :s
Alleen op Takeshita Dori zelf zag ik van die winkels, en na heel hard zoeken had ik een paar kneiterdure gevonden in Nagoya, maar voor de rest kon ik ze haast niet vinden... alleen Bodyliner eigenlijk xD
Heb ook maar welgeteld één lolita outfit op straat in Tokyo gezien, en de meneer in kwestie was erg nerveuzig, dus die zal het ook niet zo vaak doen. :p
Jaa vaste klanten maken het werk echt superleuk! Is veel persoonlijker dan die stomme supermarkten met elke week weer een andere biepmiep. Zo kan je ook nog eens een gezellig praatje houden en zo. Ik zou het wel een keertje willen zien, het klinkt leuk, zulke supertjes hebben wij in mijn stad echt niet meer :3
Nee hoor, alle lijnen die bij de vestiging horen. Geen rondje kerk of zo ;D
28 tot 40-urencontract op het moment nog, maar in de praktijk is dat fulltime. Nouja, op het moment zit er nog een verplichte dag school bij, maar da's ook nog maar 2 maandjes of zo :p