|
Page 13776 of 13959 |
[ 139582 posts ] |
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 16th, '18, 20:51 |
|
|
Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04 Posts: 2270 Hugs: 4437 Mood: Overall alright
|
|
|
Ik heb wel stickers op mijn boekje voor Dungeons & Dragons, omdat ik zeker weet dat dit iets is wat ik graag wil bewaren, maar ja... hoe vaak weet je of je iets gaat bewaren. Ik heb op mijn laptop ook allemaal stickers, omdat hij toch te oud is voor garantie. Dat werkt dan nog wel.
Kickstarter heeft pin projectjes? Oh, dat is iets waar ik nooit aan zou hebben gedacht. Etsy inderdaad wel weer, daar browse ik wel eens op, maar niet te vaak omdat ik dan alles wil.
Wow, binnen 5 minuten uitverkocht, dat is wel heftig snel!
Ik zou van faves wel bestaande buttons enzo dus kopen, maar niet commissionen... ik kan er niks aan doen. Ja, of het moet een crossfandom pic zijn van mijn faves, omdat het dan duidelijk voor mij bedoelt is in principe. xD Bepaalde pose willen snap ik ergens wel, maar ik heb het idee dat met mijn faves veel mensen al wel hetzelfde willen zien. Heb mezelf nu wel een goed idee gegeven, een art piece van mijn faves. Dat kan ik wel doen.
Nja voor een contest heb ik dan weer niet genoeg, daar moet je ook wel hele luxe prijzen voor kunnen uitgeven volgens mij. xD
(0) (0) |
|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 17th, '18, 11:51 |
|
|
LeannaAnne

Joined: Jul 24th, '09, 11:56 Posts: 8210 Hugs: 9405 Mood: Being busy =w=
|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 17th, '18, 15:24 |
|
|
Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34 Posts: 62041 Hugs: 150809 Mood: #TFnation23
|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 18th, '18, 09:59 |
|
|
Mirika

|
|
|
Beeldjes en poppetjes vind ik ook gaaf, maar zijn vaak minder budget dan buttons... naast het feit dat sommige fandoms helaas geen beeldjes en poppetjes hebben (of gewoon niet van me faves).
Ik heb straks misschien een nieuwe laptop, moet me gaan inhouden hem te be-stickeren tot de garantie eraf is. xD
Ooh nice, via Tumblr ben ik wel aan veel charms gekomen. In de Fire Emblem fandom zijn charms blijkbaar heel populair, of in elk geval met de karakters die ik veel voorbij zie komen (ik ken alleen de nieuwere games). Ik denk dat ik Kickstarter maar eens ga browsen, maar niet tot ik geld heb, anders geef ik mezelf problemen.
Oef ja, als commissions zo weinig open zijn kan je er niet zoveel mee. Ik volg wel iemand die giga mooie art maakt van World of Warcraft (en ik heb daarvoor een goblin OC), die mailt altijd als haar slots open gaan en dan heb je 48 uur om je dingen op te mailen, gaat dan een beetje via een raffle. Is wel mooier dan first come first serve gezien anders iedereen met een andere tijdzone pech heeft. Nja, helaas is het zo dat ook al is het de geld waard, betekend niet dat je dit hebt inderdaad. xD
Oh ik ben ook niet makkelijk met zelf bedenken wat ik precies wil, het liefst zeg ik 'verras me maar houd haar karaktereigenschappen in rekening,' maar lang niet iedereen doet daaraan.
(0) (0) |
|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 18th, '18, 18:03 |
|
|
Popodoki

|
|
|
Ik zoek meestal naar figurines voor men vrienden, een is fan van Sailor Moon, de ander van WoW, League en Overwatch dus ik hou men ogen daar altijd voor open c:
Nja ze houd wel meestal haar announcements voor slots op andere tijden om meer mensen kansen te geven, maar als je fulltime werkt komt het meestal toch nog altijd net op het verkeerde moment uit.
Helaas ken ik (nog) geen andere artist die echt zo gedetaileerde designs en reference sheets maakt voor OCs, is ook een stijl apart om te doen, zit veel extra werk aan verbonden.
Ik zou willen dat ik gewoon zelf men OCs op zen minst wat kon tekenen, maar Transformers zijn geen makkie en als ik een droodle maak dan komen men OCs zelfs door de allerbeste artists er spuuglelijk uit met zo'n referentie xD
Ik ben het wel ooit van plan, om echt eens volledig op men OCs te focussen voor commissions, maar ik heb nu weer MCM op de planning staan, daarna in augustus TFN, en dan is het weer gewoon sparen voor terug 'wat normaal te doen' enz haha
Ik wil ook dat het dan juist gedaan word, en de meeste artists werken niet eens zonder echt visuele referentie en ik heb letterlijk noppes van men OCs, zit puur in men gedachten op het moment c':
(0) (0) |
|
|
|
|
♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥
|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 21st, '18, 20:25 |
|
|
LeannaAnne

Joined: Jul 24th, '09, 11:56 Posts: 8210 Hugs: 9405 Mood: Being busy =w=
|
|
|
Ik kan wel eens wat schetsjes proberen. Dan kan je zelf bepalen of ze er enigsinds uitzien wat je zoekt :3 Heb je ze ergens online staan?
(0) (0) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 21st, '18, 20:43 |
|
|
Popodoki

|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 22nd, '18, 15:01 |
|
|
Mirika

|
|
|
Wat betreft letten op figurines voor anderen, daar heb ik zelf het geld toch niet voor. xD
Jammer dat ze het dan niet zo doet als de artist die ik volg, die dus gewoon aantal uur commissions open heeft en per random kiest. Ik zie wel regelmatig mensen die bezig zijn met reference sheets, maar dus voor een hoge prijs. Soms ook iemand die eentje upload van haar eigen OC en dan geen commissions doet, dat vind ik dan altijd zo jammer. xD
Lastig als je ze alleen in je hoofd hebt ook. Ik zou Transformers ook niet zomaar aandurven nee, maar ik heb dan ook het probleem dat ik met moeite in beelden kan denken, dus andermans beschrijving interpreteren gaat me echt bagger.
Nja het heeft allemaal ook geen haast he. Je kan je later ook op OC's storten. Ik wil wel altijd alles 'nu' maar zo werkt het niet. :(
(0) (0) |
|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: Apr 22nd, '18, 15:46 |
|
|
Popodoki

|
|
|
|
|
|
Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ Posted: May 9th, '18, 10:56 |
|
|
Lliikkiittaa

Joined: Sep 9th, '08, 17:32 Posts: 44415 Hugs: 221835 Mood: ♛ Happy ♛
|
|
|
|
|
|
Page 13776 of 13959
|
[ 139582 posts ] |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum
|