I'm basing all my prices on the kofk market, when I click on an item to sell I go by either the price lsited from this year, or I go by the all time price listed.
Sometimes I go higher because the item hasn't been sold in a long time, at times I go lower because I personally value the item less high. Most prices listed are an average of the prices listed on the market c:
Haze wrote:Hello, could I have the prices on
Artemis deer/hair/quiver
Cherubim Hair/Pet
Cowboy wheat
Indian earrings mocha?
Artemis deer 18k
hair 20k
quiver 5k
Cherubim Hair 10k
Pet 40k
Cowboy wheat 10k
Indian earrings mocha 7k
Lady River wrote:uhh I found your shop and went through the wishlist, how much for Doombringer Scythe (Periwinkle)? and possibly lace agate sword in peri?
Doombringer Scythe 20k
lace agate sword 6k
Akili Li wrote:oh hey... there's some really neat stuff here!
What would it be for the '09 Doughnight background?
And the Eardniv hair in red, and turquoise?
And the lovely Earth gen 1 hair?
And the Earth gen 7 staves?
Forest Child doe skin, antlers, and trees?
Halloween '11 bat background (coffee)?
Halloween '14 vampire bloody hand?
Halloween '14 scarecrow hair?
and, last
Jiniri Genie (midnight purple)?
'09 Doughnight background 5k
Eardniv hair in red 15k
turquoise 15k
Earth gen 1 hair 30k
Earth gen 7 staff burgundy 2k
Earth gen 7 staff topaz 2k
Forest Child doe skin 30k
antlers 5k
trees 10k
Halloween '11 bat background (coffee) 20k
Halloween '14 vampire bloody hand 5k
Halloween '14 scarecrow hair 10k
Jiniri Genie (midnight purple) 4k
Mynah wrote:hey!

how much would you want for Gotika hair (coffee) and (light sand)?
Gotika hair (coffee) 40k
(light sand) 20k
movingenergie wrote:
Ja Dat is zo maar zoveel ga ik niet bij elkaar krijgen xD
Oew spannend eigen apartement :D Ja daar komen veel dingen bij kijken, maar als alles straks rond is zijn jullie blij dat het klaar is.
Wat voor operatie is het dan :o klinkt erg heftig. Hoezo moet jij geopereerd worden dan?
Ja zijn gang, beetje rare tijd maar ja. Bedrijf groeit goed maar gelukkig niet te snel. Diesel gaat goed, net de tuin laten opknappen en hij kan er niet aan wennen xD
Ik weet ook niet of ik een hele set bijeen krijg hoor c':
Ja nu moet eigenlijk vooral men broer en de huisbazin wat regelen, we nemen namelijk zijn apartement over :P
Hij moet nog wat dingen in orde brengen en bekijken wat hij laat staan enz en wat niet. Voor Nele en ik is het gewoon eff wachten tot alles rond is voor hen en we het contract kunnen gaan bespreken met de huisbazin.
Ik moet beide benen laten laseren voor spataders, heb het blijkbaar best erg. Is normaal gezien maar een dagopname gelukkig, maar daarna tellen ze blijkbaar wel 3 weken minstens dat je thuis moet blijven en dat is voor mijn werk nogal moeilijk regelen. We zitten maar met klein team dus het is niet zo vanzelfsprekend, er is niet zomaar 1 of 2 man extra die al men uren kan vervangen :x
Doe je zelf veel werk voor het bedrijf of heb je je eigen werk nog? Wel leuk dat het goed gaat, is altijd spannend he!
Ha hoezo, heb je alles verplaatst? xD