Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13920
  • 13921
  • 13922
  • 13923
  • 13924
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Oct 30th, '19, 12:41    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2269
Hugs: 991
Mood: Overall alright
Location: The Shire
In de zoekopdrachten? Hoe dat zo?
Ik snap wel dat free shipping gewoon niet lukt als je kijkt hoe duur dat overseas gaat. Ik zou dan eigenlijk verwachten dat zij het moeten vergoeden op de een of andere manier als ze dit willen regelen, zelfs ik zie in hoe dit gewoon een duur grapje is voor de verkopers.

Mijn Ladybug draagt zwaar een ander pak, maar is altijd wel herkenbaar. Mensen weten direct wie ik ben. ^^ En bij Ladybug heb ik mooi het excuus dat iedereen die de superheld is geweest, eigenlijk een ander kostuum aanhad. Zie ook vaan Ladybugs die lekker een jurk dragen.
Maar ja dat is inderdaad ook too much soms. XD Je moet het doen met wat je kan toch?

Ik ben dus wel voor maar 2 dingen naar Ikea gegaan, maar dat waren gewoon dingen die ik niet op mn fietsje had kunnen meenemen en ze niet bij een Action hebben, dus dan moet je wel. Wou namelijk graag een wasrek die ik aan een deur kan hangen in plaats van een staande die een kwart kamer in beslag neemt, en een trappetje zodat ik eens een keer bij mijn keukenkastje kan. XD

Goed nieuws trouwens, heb zo goed als een baan; vrijdag inwerkdagje bij de Albert Heijn. Alleen als ik echt een ramp ben gaat het niet door, maar let's be fair, als het een ramp is, is de baan gewoon niet voor me weggelegd. Ik ken al een paar leuke collega's, daarom koos ik die winkel ook.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Oct 30th, '19, 21:56    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 111185
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
ik weet niet precies hoe het allemaal zit. Kwam erop neer dat de grotere spelers op Etsy er niks van gaan merken maar de kleinere artists ofwel verplicht mee moesten spelen met de big boys of gewoon van het platform weggeduwd worden basically.

ooh mee werken op allerheiligen, of valt dat bij jullie op een andere dag?
in ieder geval succes! :D

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Oct 31st, '19, 12:46    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2269
Hugs: 991
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Helaas gaat dat op veel sites ook al zo, terwijl de kleinere net zo goed kunnen zijn, maar die hebben gewoon nog geen naam en zijn dan moeilijker te vinden en dus moeilijker een naam te maken. Bleh.

Het feit dat ik moest googlen wat allerheiligen is zegt genoeg denk ik. Ik wist niet dat 1 november een ding was. xD

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Oct 31st, '19, 13:06    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 111185
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
ja maar Etsy ging dus actief van die 'promotie' dingen invoeren, waarbij grotere spelers dus ook kunnen zorgen dat hun producten eerst getoond worden bij zoekopdrachten. Tegen een betaling dat kleinere artists zich niet kunnen veroorloven natuurlijk. Zo duw je ze dus weg van je platform, maar ik denk wel dat Etsy het zal merken als ze al hun indie artists zo behandelen.

haha ik wist dus niet dat dat alleen in Belgjesland iets was :'P

of ja zal wel gewoon andere naam/datum hebben in andere landen

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Oct 31st, '19, 16:08    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2269
Hugs: 991
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Dat doen alle webshops tegenwoordig en ik vind het ook als klant absoluut vreselijk, dus dat komt er ook nog bij op. Het is jammer voor zowel klanten als verkopers.

Ik weet het niet, weet wel dat Mexico een Day of the Dead heeft na Halloween dacht ik.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Oct 31st, '19, 21:30    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 111185
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
ja als klant hoef ik persoonlijk ook geen free shipping, ik weet heus wel dat alleen aliexpress dat echt kan doen omdat de verzendkosten vanuit china voor de verkopers gewoon nihil zijn in relatie tot de hoeveelheid ze versturen.

je weet als klant toch dat de verkopers dat gewoon gaan moeten doorrekenen aan hun klanten dus dan scheelt het uiteindelijk toch niet veel...

das Día de Muertos en is denk ik wel een beetje hetzelfde ja. Basically gewoon een dag waarop je stilstaat bij overledenen en naar het kerkhof gaat met familie enz

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 1st, '19, 00:45    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2269
Hugs: 991
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Ja precies... nou moet ik zeggen dat ik veel niet koop vanwege de verzendkosten, maar ik weet dat de verkoper hier niks aan kan doen. Als ik iets wil versturen zit ik met hetzelfde. Nouja, beetje jammer allemaal...

Ik weet daar alleen maar meer van omdat we dus een Mexicaanse klasgenoot hadden die een halfjaar in Nederland een minor deed, hij gaf ons toen een skull gemaakt van pure suiker, anders was ik denk ik net zo clueless als over wat jullie in België hebben. xD Of misschien vaag wat meegekregen via een game ofzo.

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 1st, '19, 11:16    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 111185
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
ik verkoop hier en daar wel wat spullen door die ik nooit meer gebruik/plaats inneemt/niet meer draag en ja de verzendkosten voel je wel hoor. Maar dat moet je als koper idd gewoon weten en erkennen.

Ik ken het wat beter na Coco van Disney gezien te hebben haha ben ook echt geen expert :P

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 1st, '19, 15:52    


Mirika

Joined: Jun 30th, '10, 14:04
Posts: 2269
Hugs: 991
Mood: Overall alright
Location: The Shire
Ik ga er stiekem vanuit dat mensen dat ook wel doen.

Nja Coco kwam sowieso wel later dan dat ik die klasgenoot had, maar daardoor had ik er misschien ook wel gehoord. Vond het wel een hele leuke film overigens. ^^

(0) (0)


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] Invo sale ~
Posted: Nov 1st, '19, 19:09    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 111185
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Haha ik ook, is erg mooie film heb em op Netflix gezien. Ben nu Avatar aan het volgen :P

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13920
  • 13921
  • 13922
  • 13923
  • 13924
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently May 22nd, '24, 05:16
All times are UTC+02:00