Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13939
  • 13940
  • 13941
  • 13942
  • 13943
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 13th, '21, 19:01    


Merrymaking

Joined: Jan 1st, '09, 15:18
Posts: 35670
Hugs: 133058
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
Iedereen lijkt aardig verdwenen te zijn. Grappig dat juist jij nu weer een beetje actief bent, Jolien. Ik zit me net af te vragen hoe het met wat oude namen is. Moving, Kimbo, Anne... Ik zie dat Moving enige tijd geleden nog gepost heeft, maar van die andere twee heb ik geen flauw idee of ze nog bestaan :')
Toten zelf is 'm nu blijkbaar ook gepooft.

Heb zelf ook eigenlijk geen idee wat ik hier nog doe... Ik mis die oude dagen wel. Dat we allemaal zo close waren.

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。


Image

Is a danger to be trusting one another
One will seldom want to do what other wishes
But unless someday somebody trusts somebody
There'll be nothing left on Earth excepting fishes!


***BUYING MEROPE STAR CLUSTER***


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 13th, '21, 19:34    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110223
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
jooo wat doen jullie hier nog :')

ik ben nu toch al een tijdje over men nostalgie-greep heen, je moet gewoon toegeven dat kofk zo goed als een spooksite is op het moment. Goed dat ze het allemaal willen volhouden wel, maar ik zit al even in de 'goed het waren héél fijne jaren hier maar ik moet toegeven dat dit het niet meer is voor mij' fase haha

ik zit nu vooral op Dappervolk en hoewel ik moet toegeven dat het ook niet de beste site ooit is en zelf ook wat hobbels hebben.. Is er wel veel meer aan dan kofk op dit moment. Hier log ik in, klik op men troth tokens en ben weer weg. Weet eigenlijk niet eens waarom ik dat zelfs nog doe, wel jammer om naar men invo en overgebleven funds te staren...

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 13th, '21, 19:39    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15655
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Amura is net weer terug en ik chat met Moi in 'n ander draadje. 't Is echt ff 2x per dag checken of er 'n nieuwe post is en dan ff reageren.

Ik heb altijd van slome draadjes gehouden, maar jullie zijn wel heel sloom geworden. xD

Weetniet of ik nog 'n nieuwe site wil. Ergens chatten is wel gezellig, maar om nu weer op 'n nieuwe plek veel te gaan verzamelen... kweenie. :>

Zal misschien eens kijken... :mcsmirk:

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 13th, '21, 19:43    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110223
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Haha no pressure :P

dat gevoel had ik heel lang met kofk, wilde niks nieuws proberen hoewel kofk steeds doder en doder werd. Ik dacht nope maakt me niks uit dit blijft men plekje maar op een gegeven moment dacht ik toch meer en meer 'waarom' en net rond die tijd vond ik iets nieuws. Ik doe het wel pak rustiger aan wat verzamelen betreft hoor!

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 13th, '21, 20:02    


Merrymaking

Joined: Jan 1st, '09, 15:18
Posts: 35670
Hugs: 133058
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
Leven andere sites nog wel dan? Ik zit wel nog veel op Res, maar dat is ook vooral om tijd te doden met mijn eigen collecties. De mensen daar... ik weet het niet. Het lukt me niet echt meer om connecties te maken of zo. Had ik ook met de nieuwe mensen hier, terwijl mijn oude contacten verwaterden. Waar dat 'm nou precies inzat weet ik eigenlijk ook niet eens. Zal meer aan mij liggen dan aan andere mensen :')

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。


Image

Is a danger to be trusting one another
One will seldom want to do what other wishes
But unless someday somebody trusts somebody
There'll be nothing left on Earth excepting fishes!


***BUYING MEROPE STAR CLUSTER***


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 13th, '21, 20:11    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110223
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
in mijn geval weet ik dat het volledig aan mij ligt :')

ben tegelijkertijd kieskeuriger nu, en heb juist geen zin meer om echte heuse online bffs te worden met mensen. Ik hou nog steeds van een praatje en als ik een regulars groepje bijeen kan scharrelen is dat super meegenomen, maar ik heb er geen nood meer van gemaakt. Ik kan op DV een paar posts maken de ene dag en de andere een volledige thread vol tetteren en het blijft me even leuk. Hoef geen diepe connecties meer.

Denk eigenlijk dat dat vooral te maken heeft met het feit dat ik voltijds werk, ik heb geen behoefte maar dus ook geen tijd om men online leven te vullen met voornamelijk tetteren. Ik let nu meer op de eigenlijke site-facilities en het chatten is er mooi bij als het mogelijk is.

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 14th, '21, 14:20    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15655
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Moet zeggen dat de spelletjes wel aardig zijn op DV en 't feit dat de quests een verhaal hebben. :)

Ik ga juist alleen naar forums om wat te praten, maar bijna al m'n oude contacten zijn weer verder gegaan, wel jammer eigenlijk. :>

Ben er juist pas mee begonnen toen ik al werk had, dus ben altijd al maar een korte tijd per dag online, dus daarom ben ik altijd al wel blij met slome forums. En eigenlijk wil ik nergens meer geld aan spenderen, koop liever wol. :mcheh:

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 14th, '21, 15:31    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110223
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
de spelletjes zijn imo nog een van de beste van alle avatar sites, al haat ik Starry Night met een passie want dat kan ik gewoon niet lang spelen of men hand valt er af :')

Op den duur worden de dagelijkse taken een beetje repititief enz en je gaat nog wel wat tegenkomen wat een beetje minder is wss, maar ik vind het hele rpg thema ook een meerwaarde. Dat en de avatars/gehele artstyle zelf vind ik reuze.

Ik heb al jaren niet meer gedonate aan een site, vind altijd wel iets leukers/belangrijkers om men geld aan uit te geven.

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 14th, '21, 23:08    


Jolien

Joined: Feb 16th, '09, 10:40
Posts: 4034
Hugs: 15655
Mood: https://youtu.be/telPDj1VQjQ
Location: Hungary
Neuh, laatste keer is ook wel 10 jaar geleden denk ik zo... Bij Roli heb ik nog wel 'n keer geholpen met opnieuw opstarten, maar dat was dus ook een sof. Beetje de reden dat ik er wel klaar mee ben.

Vind 't nu al 'n beetje saai, maar goe, zal nog een paar keer rondkijken. Uiteindelijk ben ik meer die Bluehand of hoeheetie? Ouderwets met forums, lol. Ik leer liever mensen kennen, dat lijkt tot nu toe nog 'n beetje... light. xD

(0) (0)
Commons! <3

    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 15th, '21, 16:29    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110223
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
haha je moet er van houden natuurlijk, helaas zitten er echt veel op DV in een andere tijdzone lijkt me, het is er altijd veel actiever net als ik werk of slaap :')

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13939
  • 13940
  • 13941
  • 13942
  • 13943
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Apr 28th, '24, 11:49
All times are UTC+02:00