Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13955
  • 13956
  • 13957
  • 13958
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1108 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1217 ]
Total votes : 2325
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 2nd, '23, 15:43    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72756
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Hoi Toten! Lang geleden, maar ik vind je cosplays echt gaaf!
Daarin ben je echt beter geworden.

Nog steeds dezelfde supermarkt? Alleen wel promotie zo te lezen! NICE! Hoe is het met Nele? Ook te lang geleden :P

Voor nu even geen ander huisdier, wist niet dat zo lastig zou zijn.
Op dit moment werk ik ook 32 uur in de week, vriend heeft nog 2 banen. Teveel van huis voor een hond. Dus voor nu gewoon met zijn 2e, ooit komt er wel weer iets waarschijnlijk.

Vanaf 1 augustus gaat mijn vriend alleen voor zijn bedrijf werken.
Maar heel de maand augustus is hij maar 5 dagen ongeveer thuis.

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 2nd, '23, 21:49    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110185
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Ah dankje! <3

ja nog steeds dezelfde supermarkt en daar ben ik zelf blij om. Promotie naar manager is zowat de hoogste official titel die ze me konden geven haha ik sta gewoon recht onder de bazin & baas. Soms wel raar als collegas die 20 jaar ouder zijn me komen vragen wat te doen maar ik word er wel erg gewaardeerd en ik werk er nog steeds even graag als toen ik begon.

Nele werkt bij de CM (zorgkas) op administratie en daarbuiten zit ze voornamelijk op haar slaapkamer te gamen :'')

Maar 5 dagen thuis? Bedoel je dat hij de rest van de dagen niet thuis komt na werk/ergens anders verblijft voor zijn werk? 2 banen klinkt ook al erg druk, heb je het lekker rustig thuis zo alleen :'o

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 9th, '23, 13:22    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72756
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Nice! Je klinkt erg enthousiast dus dan zit jij op de juiste werkplek toch
Lijkt mij inderdaad wel raar als je dan oudere collega's aan het werk moet zetten xD

Gamen kan ook leuk zijn :P ik doe het ook nog steeds.

Ja maar 5 dagen thuis, de rest van de maand zit hij in Tallin, Parijs en nog ergens.
Gelukkig heeft hij vanaf augustus maar 1 baan dus kan hij hopelijk bijkomen. Het wordt nu wel beetje teveel voor hem en zijn collega.

Nou lekker rustig, ik vind er geen bal aan alleen zo vaak, hij zit nu in Amerika (Jacksonville) afgelopen maandag weg gegaan en komt woensdag tegen de avond pas terug.. Enige voordeel ik bestel allemaal snacks enz uit Amerika via hem xD

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 18th, '23, 23:07    


Merrymaking

Joined: Jan 1st, '09, 15:18
Posts: 35670
Hugs: 133025
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
movingenergie wrote: Jul 1st, '23, 11:00 Nog steeds wonend in Dordrecht met nog steeds dezelfde vent xD, wel nog steeds DTP-er alleen nu bij een uitvaartcentrum sinds 9 maart. Helaas in maart onze hond moeten laten inslapen..

en jullie :p
Leuk om weer van jullie te horen!!

Hahaha lekker je vaste leventje dus, leuk! Bijzonder dat je DTP nog zo lang volhoudt haha. Uitvaartcentrum klinkt bijzonder, doe je dan kaarten en zo?

Oh wat ontzettend naar van Diesel, gecondoleerd... Blijft verschrikkelijk, gelukkig zijn jullie wel heel lang samen geweest :qh:
Popodoki wrote:heyo I'm still alive :')

nou hoi en bedankt voor de bump :')

Ik leef nog hoor, heb het alleen erg druk met werk en daarnaast zit ik vooral op twitter enz. Ik weet letterlijk eigenlijk niet wat voor update ik moet geven in de zin van 'oh trouwens dit' etc want ik weet niet eens meer wat jullie nog weten van mij. Lijkt of we alleen de baby-versies van elkaar kenden so to speak! haha het is allemaal zo lang geleden joh

Basics: ik woon samen met Nele (Necroshear!) in een apartementje met 2 katten. Werk voltijds als manager in buurt supermarkt. Ga jaarlijks sowieso 2x naar de UK voor conventies (1x MCM en 1x Transformers conventie) en verder probeer ik het er het beste van te maken, so far so good ;)

Moving: Erg van Diesel, heb of wil je een ander huisdier of blijft het bij jullie tweetjes? Hoe zit het met het bedrijf dat je vriend wilde starten? (als ik me het goed herinner)

Merry: en welke kant ben jij op gegaan? Als je dit nog es leest x
Babyversies klopt wel aardig hahaha xD

Klinkt alsof je het lekker voor elkaar hebt! Manager, netjes hoor :)
Zelfde supermarkt nog?
Hoe gaat het nu met Nele? Die heb ik nog veel langer niet meer gesproken!

Ik heb inmiddels een huis in Bodegraven, woon hier samen met m'n hond en kat. Nu nog aan het werk als buschauffeur maar ben hard bezig met overstappen naar de ambulance. Voor de rest inderdaad maar het beste ervan maken :mclaugh:
movingenergie wrote:Hoi Toten! Lang geleden, maar ik vind je cosplays echt gaaf!
Daarin ben je echt beter geworden.

Nog steeds dezelfde supermarkt? Alleen wel promotie zo te lezen! NICE! Hoe is het met Nele? Ook te lang geleden :P

Voor nu even geen ander huisdier, wist niet dat zo lastig zou zijn.
Op dit moment werk ik ook 32 uur in de week, vriend heeft nog 2 banen. Teveel van huis voor een hond. Dus voor nu gewoon met zijn 2e, ooit komt er wel weer iets waarschijnlijk.

Vanaf 1 augustus gaat mijn vriend alleen voor zijn bedrijf werken.
Maar heel de maand augustus is hij maar 5 dagen ongeveer thuis.
Ah, volgende keer eerst de volgende berichten lezen voordat ik zelf vragen ga stellen :mcheh:
Oh, waar kan ik je cosplays zien, Toten? :o

Och Moving, een huisdier verliezen is altijd zo verschrikkelijk. Duurt wel een tijd voordat je er weer aan toe bent denk ik :qf:

Oef, gaaf dat ie zo hard aan de weg aan het timmeren is, maar wel rot dat ie dan zo weinig thuis is!
Popodoki wrote:Ah dankje! <3

ja nog steeds dezelfde supermarkt en daar ben ik zelf blij om. Promotie naar manager is zowat de hoogste official titel die ze me konden geven haha ik sta gewoon recht onder de bazin & baas. Soms wel raar als collegas die 20 jaar ouder zijn me komen vragen wat te doen maar ik word er wel erg gewaardeerd en ik werk er nog steeds even graag als toen ik begon.

Nele werkt bij de CM (zorgkas) op administratie en daarbuiten zit ze voornamelijk op haar slaapkamer te gamen :'')

Maar 5 dagen thuis? Bedoel je dat hij de rest van de dagen niet thuis komt na werk/ergens anders verblijft voor zijn werk? 2 banen klinkt ook al erg druk, heb je het lekker rustig thuis zo alleen :'o
Ja zeg, je weet ondertussen ook wel alles van die zaak natuurlijk! Ervaring weegt altijd zwaarder dan leeftijd toch?

Oh je ziet haar niet zo veel dus? Als ze maar happy is hihi ;)
movingenergie wrote:Nou lekker rustig, ik vind er geen bal aan alleen zo vaak, hij zit nu in Amerika (Jacksonville) afgelopen maandag weg gegaan en komt woensdag tegen de avond pas terug.. Enige voordeel ik bestel allemaal snacks enz uit Amerika via hem xD
Hahahahahaha snacks zijn ook wat waard xD
Ga je zo af en toe nog met hem mee?

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。


Image

Is a danger to be trusting one another
One will seldom want to do what other wishes
But unless someday somebody trusts somebody
There'll be nothing left on Earth excepting fishes!


***BUYING MEROPE STAR CLUSTER***


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 27th, '23, 20:59    


necroshear

Joined: Jan 27th, '09, 09:56
Posts: 18945
Hugs: 26398
Mood: SNSD <3
Location: Behind my laptop, being lazy
:mccool:

(0) (0)
Introvert Squad wrote: "STAY OUT OF MY HAMSTERBALL, YOU EXTROVERT ENERGY STEALER"


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 29th, '23, 11:17    


Merrymaking

Joined: Jan 1st, '09, 15:18
Posts: 35670
Hugs: 133025
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
Neccers!! Hoe is het met jou dan :mclove:

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。


Image

Is a danger to be trusting one another
One will seldom want to do what other wishes
But unless someday somebody trusts somebody
There'll be nothing left on Earth excepting fishes!


***BUYING MEROPE STAR CLUSTER***


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 30th, '23, 13:02    


movingenergie

Joined: Feb 7th, '10, 15:24
Posts: 21986
Hugs: 72756
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Location: Netherlands
Hahaha lekker je vaste leventje dus, leuk! Bijzonder dat je DTP nog zo lang volhoudt haha. Uitvaartcentrum klinkt bijzonder, doe je dan kaarten en zo?

Oh wat ontzettend naar van Diesel, gecondoleerd... Blijft verschrikkelijk, gelukkig zijn jullie wel heel lang samen geweest :qh:
Ja DTP bevalt nog steeds, nu inderdaad de rouwkaarten, online condoleance sites, presentaties voor de uitvaart en muziek voor de uitvaart regelen. Eigenlijk meer dan alleen DTP.

Dankje, ja blijft verschrikkelijk. Nooit geweten dat een huisdier verliezen zo zwaar kan zijn.

Ik heb inmiddels een huis in Bodegraven, woon hier samen met m'n hond en kat. Nu nog aan het werk als buschauffeur maar ben hard bezig met overstappen naar de ambulance. Voor de rest inderdaad maar het beste ervan maken :mclaugh:
Ow ambulance, klinkt wel interessant. Is het makkelijk om over te stappen?

Hahahahahaha snacks zijn ook wat waard xD
Ga je zo af en toe nog met hem mee?
Ja als het lukt ga ik mee, maar vaak zit ik dan daar alleen beetje tourist uit te hangen.
Als goed is in januari naar LA en als mee zit even een weekje aan vast plakken.

necroshear wrote::mccool:
Hiiii!!

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Jul 30th, '23, 21:36    


Merrymaking

Joined: Jan 1st, '09, 15:18
Posts: 35670
Hugs: 133025
Mood: Hey doc, I'm not feeling well. I've had the tits all day.
Ja het is gewoon echt een gezinslid natuurlijk :mcgloom:
Je weet dat het een keer over gaat zijn als je aan zo'n beestje begint, maar als het moment eenmaal daar is... je moet er niet aan denken zeg. Maar hoe pijnlijk het nu ook is, het is een goede ruil voor het heerlijke leven dat jullie samen hebben gehad :qh:

Hahaha nee, zeker niet makkelijk... ik ben al 7 jaar bezig met alle puzzelstukjes verzamelen :mcargh:
Maar ik ben er bijna, eind augustus hoor ik of ik de middencomplexe ambulance op mag :mccute:

Ooh heerlijk, LA lijkt me fantastisch! Jij bent er vaker geweest toch?

(0) (0)
3秒だけ生かしてくれ見てみたい物があるから。
僕はできる。分からせて見せる? 僕は生きる。


Image

Is a danger to be trusting one another
One will seldom want to do what other wishes
But unless someday somebody trusts somebody
There'll be nothing left on Earth excepting fishes!


***BUYING MEROPE STAR CLUSTER***


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Aug 18th, '23, 20:43    


Popodoki

Joined: Jun 18th, '08, 13:34
Posts: 62041
Hugs: 110185
Mood: #TFnation23
Location: Belgium
Yooooo ik heb eff 5-6 weken helemaal offline geleefd :')

men cosplays kan je best vinden op men insta

Ben pas naar Birmingham geweest voor jaarlijkse Transformers conventie en besloot eff 5 weken ervoor om toch een cosplay te maken. Nou dat werd uiteindelijk een heel project en heb de 3 weken voor ik vertrok van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat zitten naaien.

Moet zeggen, die pauze van chronisch online te zijn deed me best goed :mcheh:

Merry: 7 jaar, heb je allerlei extra studies of cursussen moeten volgen ervoor? Is de middencomplexe ambulance het einddoel? Ik duim voor je :)

Charm: Wil ook wel een weekje naar LA, is het in januari daar wat goed weer of koud?
Lijkt me wel alleen leuk als Erik er effectief bij kan zijn naast zen werk. Wanneer weet je of dat goed zit?

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥


    Top
 Post subject: Re: [Doki's Shop] still here ;P
Posted: Dec 23rd, '23, 21:56    


Fire

Joined: May 31st, '09, 14:54
Posts: 5457
Hugs: 94694
Mood: Radi radi! Happy Holi!
Location: Wherever the wind takes me...
Hey popo! Long time no see! How have you been? :3

Happy Doughnight! How's the key collecting coming along? Any fun plans for the upcoming winter holidays (if you celebrate any of them, that is)? :mccute:

Could I purchase your Spring '15 Kanzashi (Black) and (Blue Iris) from you? Name your price. I just realized I missed those two from the set! :mcomg:

Edit: I just realized that I have an uncompleted trade from you for a Darkness Crown. I'm so sorry - my memory is not the best anymore. I can't for the life of me remember how much I was suppose to pay for this! (Or even when I asked to buy it. :mcdead: ) Could you add that to my bill, along with any inconvenience fee you feel is fair? I'm so sorry for the delay! My memory isn't what it used to be.

(0) (0)
╰☆╮
Market |||Selling Forum |||Help me plan my trip to Japan!
Image
x 21x Groundselx
╰☆╮


    Top
Display posts from previous:   Sort by  
   [ 139581 posts ] 
  • 1
  • 13955
  • 13956
  • 13957
  • 13958
  • 13959

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Username:

Password:


I forgot my password

Avatar





It is currently Apr 27th, '24, 12:40
All times are UTC+02:00