Avatar Shopping Community Knuffel Quests Donate My Account Help

Jump to:

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13736
  • 13737
  • 13738
  • 13739
  • 13740
  • 13959
my shop has the most pages c:
omg chatterbox! xD  48%  [ 1111 ]
yay for biggest shop! ;D  52%  [ 1218 ]
Total votes : 2329
 Post subject: Re: [Doki's Shop] invo sale ~ [76 items]
Posted: Nov 6th, '17, 15:50    

movingenergie

Hugs: 90328
Mood: I solemnly swear that i am up to no good!
Hij wilde liever niet alleen lopen, maar ook geen rekening houden met andere mensen. In de ochtend was gewoon rustig opstaan want vroeg weg gaan en tot sluit blijven gaat lichamelijk niet bij Samantha. Om 9 uur begon Chris al onrustig te worden en te klagen of we weg gingen.

Hij heeft zelf ook amper bereik in het park en op sommige stukken had je geen bereik. Hij kon ook zien dat mijn berichtjes niet gelezen werden maar ho maar om 30 cent uit te geven voor een sms van kan je even bellen. Aangezien je nu overal in Europa kan bellen zonder extra kosten als je abonnement heb, dus ging hij maar via WhatsApp zijn moeder huilend bellen want ik reageerde niet. Ik was ook wel eens de groep kwijt omdat je allemaal alleen door de winkel heen loopt, maar dan belde ik gewoon ook al zou het me geld kosten.

Nee gelukkig niet, anders had hij echt een nieuwe koffer kunnen kopen. Koffer is bijna 3 jaar oud en moet december nog naar Madrid ermee en in januari naar Vegas. Was wel echt boos want met inpakken was hij ook al niet voorzichtig met mijn camera.

Ja je bent er inderdaad voor jezelf, maar vond gewoon irritant dat hij elke keer bij de andere 2 begon te klagen en hun kwamen naar mij omdat ze niet wisten wat ze ermee moesten en eigenlijk Chris meer aanhangsel is van mij dan echt een vriend van hun

(0) (0)
Image

» ✭ » Borgin and Burkes « ✭ » The Always Quest « ✭ «

Posted: Nov 6th, '17, 16:07    

Popodoki

Hugs: 151307
Mood: #TFnation23
Ja maar dat gaat dus gewoon niet, dat 'ik wil niet alleen zijn maar ook niet met jullie rekening houden jullie moeten je maar aanpassen aan mij' gedoe. Dat moet ie gewoon beseffen want al wat hij ervan krijgt is dan irritatie en das volledig zijn eigen schuld. Kan die Samantha toch niks aan doen dat is gewoon haar conditie, alsof zij het zelf al niet erg genoeg vind dat haar lichaam haar parten speelt. Moet je echt niet daarbovenop nog eens drama maken dat is dan voor niemand meer leuk... Maar dat beseffen mannen dus niet c':

Dat is zo'n rare mentaliteit vind ik, iemand kwijt raken of plot alleen zijn en basically eig verwachten dat de anderen maar moeite doen (geld spenderen aan bellen/smsen) om jou te vinden terwijl je zelf ook alle mogelijkheden hebt. Wat is 30c nou als je in Disney zit! Dan rolt het geld al uit je zakken xD

Ja dat gevoel had ik ook bij men groepje in London, die gast zaagde echt over alles tegen iedereen en over iedereen. Dan kijk je zo af en toe nar elkaar van 'wtf gast ok tis genoeg zo' en voelde me tov van men bff die meeging en hem niet kende soms ook schuldig. zo van 'sorry dat je door mij met zijn gezaag moet omgaan'

Heb je wel wat leuks gekocht daar? Had gehoord dat je daar een eigen wand kunt laten maken ofz heb je dat ergens gezien? :D

(0) (0)
Image

♥ Stefanie | 31 | infj | ace ♥
♥ Talk abt Transformers | Lolita fashion with me ♥

Posted: Nov 7th, '17, 10:26    

movingenergie

Samantha eindigt binnen nu en paar jaar gewoon in een rolstoel.
Daar kan je heus wel rekening mee houden. Ze geniet nu zolang het nog kan.

Ik begon me ook erg schuldig te voelen, dit is al 2de Disney trip die Chris verpest.
Hun gaan meer met mij om en Chris hangt er maar achteraan.. maar ik weet dat hij Disney er leuk vind. Helaas volgende keer gewoon met de bus of trein.

Ik deed totaal geen moeite om hem te zoeken want was vaak gezelliger zonder hem :mcblush:

Ja heb een tasje van de nieuwe film coco, een glazen stulp met roos van beauty and the beast, Mickey oortjes met knabbel en babbel, veel pins en paar tsum tsum

Ja heb de wands gezien, maar erg breekbaar en vind de best breed aangezien ze gevuld worden met gekleurde steentjes.

(0) (0)
Image

Posted: Nov 7th, '17, 18:13    

Popodoki

Daar moet je gewoon rekening mee houden, en vind ik erg ego en gwn niet normaal als je dat niet doet. Dan gaat hij volgende keer beter solo naar Disney ofz

ooh glazen stulp klinkt mooi! is die groot?

pins <3 die zou ik ook bij de vleet kopen als ik daar was c':

aww breekbaar dat vind ik zo jammer, het leek me leuk om er eentje te hebben en dan lekker roze en girly te maken voor bij lolita te dragen maar dan moet ie wel zonder zorgen in men tas gestopt kunnen worden enz :c

(0) (0)
Image

Posted: Nov 8th, '17, 12:47    

movingenergie

Vind ik ook, maar hij denkt daar helaas anders over.
Denk niet dat hij solo erheen durft te gaan.
Liefst wil ik nog keer terug in de kerst periode ben alleen bang dat het me niet lukt :(

Nee is niet groot, maar is in 3 maten te koop. Vond de kleinste al duur genoeg
https://www.ilovecharacters.com/product ... bas-medium
Dit is dan de medium en ik heb een maatje kleiner.

Alles is van glas, dus durfde echt niet te kopen. Wel leuk om even te kijken hoe alles gemaakt wordt ;) Deze kan je niet zomaar in je tas stoppen helaas

(0) (0)
Image

Posted: Nov 8th, '17, 15:37    

Popodoki

nja het is óf solo, of je spelt em de les dat als hij nog eens met anderen meegaat hij echt met de anderen ook rekening houd, want dat het zoals het nu gegaan is niet leuk was.

Wel erg mooi o;

Ja echt jammer, ik vind ze super mooi maar ga ze niet kopen om dan nooit aan te kunnen komen :'c

(0) (0)
Image

Posted: Nov 8th, '17, 16:26    

movingenergie

Ik heb hem na de vorige trip al aangesproken, dit is trip nummer 2 die hij verpest. Dus volgende is mijn zijn 3e/alleen of als iemand anders zin heeft om mee te gaan.

Staat leuk tussen mijn andere glazen beeldjes :D

Ja ik vond ze ook erg leuk, maar beetje aan de brede kant. Logisch als het gevuld moet worden met steentjes. Ik was bang dat al kapot thuis zou aankomen.

(0) (0)
Image

Posted: Nov 8th, '17, 16:29    

Popodoki

ik wil wel mee haha, wil altijd al naar Disney c':

het is alleen altijd kijken wanneer ik kan X.x

(0) (0)
Image

Posted: Nov 8th, '17, 16:33    

movingenergie

Ik wil nog tussen maart en mei gaan, want dat heb je prinsessen en piraten thema. Klinkt leuk :') Eigenlijk liefst ook nog met de kerstversiering. Kan zijn dat misschien de bus pak voor 1 dag.

Tot december staat mijn agenda ook vol en dan nog Madrid en Vegas dus wordt erg lastig.

(0) (0)
Image

Posted: Nov 8th, '17, 16:47    

Popodoki

Ik zit met men werk gewoon altijd in de shit, want in december mag ik echt niet op vakantie want dat is de drukste maand van het jaar... ik krijg max 2 dagen bovenop oftewel kerstdag of nieuwjaar, das een totaal van 3 dagen die ik meestal ook met familie doorbreng natuurlijk c':

en in mei is het mcm London :P

het jammere aan me werk is dat het voor mij altijd midden juli is dat ik vast 2 weken krijg, wat een rotperiode is en erg duur tenzij je ver vantevoren boekt

(0) (0)
Image

[ 139582 posts ] 
  • 1
  • 13736
  • 13737
  • 13738
  • 13739
  • 13740
  • 13959