Nou ja... dit heb ik wel echt nodig, want ik kan moeilijk de rest van m'n leven met een tas vuile onderbroeken naar moeders wandelen. Hoe aantrekkelijk het ook klinkt.
Een droger is wel wat minder belangrijk, maar tbh zou ik ook niet weten waar ik een droogrek zou moeten laten, dus die droger komt er gewoon bij. Heb m'n keuzes inmiddels gemaakt
Ze zijn inderdaad vooral verdraaid handig om te hebben!
Kopen vind ik vooral erg lastig, want ik heb er helemaal geen weet van, en om dan toch de goeie keuze te maken... het kan zoveel ellende opleveren als je het verkeerde kiest
En het gaat niet om een béétje geld. Ik ga maar niet uitrekenen hoeveel boeken ik zou kunnen kopen van wat ik uit moet geven aan die wasmachine
Die ik overigens nog niet kwijt kan, want eigenlijk was het volgende op mijn eigen lijstje de boekenkasten.
Om het maar niet te hebben over de cv-ketels zeg, m'n avondeten kwam bijna weer naar boven toen ik had uitgerekend wat dát me gaat kosten!
En dan zit je nog met de keuzes huren, kopen met onderhoudsabonnement of kopen zonder onderhoudsabonnement... Ik heb net uitgerekend dat zowel huren als kopen mét onderhoudsabonnement me allebei zo'n 4500 euro gaan kosten over 15 jaar, dus dat is om het even, en het huurcontract is flex, dus dan lijkt huur me logischer. Als ik nu toch eens wist wat onderhoud voor 15 jaar ongeveer kost...
Aggut, kijk nou toch waar de gesprekken in deze thread 10 jaar later over gaan.